MEI !!!




Nou, eindelijk is het MEI.

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor al jullie,
reaktie's op mijn blog! Om mee te willen duimen,
en het zo proberen af te dwingen.
Hoop zo, dat ik deze maand een long kan krijgen!
Hoop dat de kracht zo machtig is, dat de long deze maand binnen valt!

En ja, met alle respect denk ik aan het verlies van de ander! Maar ik wil toch graag ook een ander leven hebben!
En nee, ik wil niet dat er nu iemand voor mij sterft!
Ik laat het over aan het LOT....

Maar ik wil nog meer duimen, stuur je eigen duim met foto, de foto komt dan tussen de andere duimen op mijn hyves foto's!
Deze maand moet mijn long vallen!
Waar moeten jullie de foto naar toe sturen?

Gewoon via mijn mail, pappion8@hotmail.com

En iedereen die msn heeft, steekt zijn DUIM op!
Voor iedereen die wacht op een donor! Een DUIM vooral de mensen die wachten op een donor!

Laura en Marjolein, en Twan hebben ook de DUIM omhoog op de msn! Wie volgt??!!

1 reacties:

Anoniem zei

een schande dat hier nog geen reactie is geplaatst! dus daar ga ik even verandering in brengen!
Ik bombardeer je met duimen!!!!
duim zo hard dat ik er blaren van krijg!
Dikke vette kussss....
X Boe!