Vandaag is ROOD de kleur van mijn .....

Gister gezellig bij een vriendin(Debbie) op bezoek. Lekker kletsen zo als wij dat doen, werd eigenlijk een beetje te laat, dus ik vertrek richting het kippenhok! In de auto, voelde ik dat het BORRELUURTJES weer aan gebroken was....Shit denk ik. Ik slik de eerste teug bloed weg. EN metteen volgde de rest van de borrels er vrolijk en snel er achter aan!

Ja, nu kan ik echt niet rijden. Loop terug naar Debbie, en vraag of ik naar de toilete mag gebruiken. Het is weer eens longbloeding tijd. *#$$@%^!&*En ineens besef ik dan weer, oja ik heb CF!! Debbie en Riantio hebben me veilig naar het ziekenhuis gebracht. Nu krijg ik nog een Angiografie!! Mag het weekend niet naar huis Fucker de fuck!!


Don't worry, Be Happy!!

10 reacties:

irma zei

dat is balen zeg!!
ik denk aan je en wens je sterkte.
liefs irma

Anoniem zei

Brrr niet echt een goed einde van je leuke dag! Als je nu toch in het ziekenhuis moet blijven neem dan gelijk die nieuwe longen mee ;) De maand mei is al bijna afgelopen!

Succes en groetjes Daphne

Tamara M. zei

Pff rottig zeg!

sterkte! xxx

Anoniem zei

Call me if you need me,
i'll be there!
dikke kus!!!
Loes(K)(L)

Laura zei

He meis toch!! Dat ronduit ***!!!!!!!!!!! Ik las je oproep voor Paul de Leeuw, ik zou graag met je mee gaan, maar ik sta natuurlijk niet op de lijst. Anyway, ik wens je heeeeeel veel sterkte en mocht je het fijn vinden, je mag me altijd bellen/smsen :)
xxx

Astrid zei

Hoi Monique,

Ik ga nog even heel hard duimen deze laatste dagen van mei.
Ik haat rood, in dit geval.

groetsels van Astrid van Heeringen

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Dank je wel voor jullie lieve reaktie's!


@Daphne, ja ik ga mijn best doen. Als ik een long mee neem, en alles gaat goed,krijg ik dan van jou en Jannie,zo masterlijk cakeje?! x

@Laura, je mag wel die wens invullen, doe maar mee, elke wens is mee genomen, en elke donor zeker! Iedereen moet ooit toch
wachten! x

Dank je wel allemaal!
Liefs Monique xx

Remke zei

beterschapjes mop
dikke zoen je poes