Klaar is KEES!!

Na veel geruzie, is het nu klaar...
Ik pikte alles van hem...Nu niet meer.

Ik wil ook wel eens alleen op de wc pot zitten, hij loopt mij echt, overal van achter na.

Werd er goed ziek van, bah bah! En hij piept, als je net te ruw samen met hem de lift in loopt! Net als de rest van de mannen, als die een beetje ziek zijn PIEPEN ze ook zo!! Ow ow ow!!

Ja moet ik, ook weer voorzichtig mee zijn...Want als de man ziek is, zijn ze ook wel weer echt ziek! En als de man chagerijnig is?!:-| Loop dan maar een rondje of zo..

Maar ik kon dat niet, want hij blijft achter mij aan lopen!!

Maar vandaag na 22:00uur was hij mij ook zat. Hij er van tussen, op zoek naar een ander lief! Gelukkig!

Daag meneer de Infuuspaal....Hopelijk tot noooooooit meer! Ja, dat is helaas een illusie!

2 reacties:

Mell! zei

GO GIRL, GO GIRL!
YOU CAN DO IT BABE.. ;)

X MELLY!

Anoniem zei

Go schat Go schat!!!!
I love youuuuuuuuu....
very much!
bye bye Honey!
xxxxx Boeee
(L)