Wens Paul de Leeuw

Oproep voor iedereen, die al wacht en ooit op de wachtlijst komen te staan!!

Ik heb een mail gestuurd naar Paul de Leeuw. In zijn progamma, laat De Leeuw

wensen uitkomen van mensen. Nu heb ik ook een wens verstuurd, en het is eigenlijk niet eens alleen voor mij zelf, maar voor ons die allemaal wachten op een donor.

Ik heb gestuurd, dat ik CF (taaislijmziekte) heb, en al een tijdje wacht op een long!

En dat ik een wens heb!

Wat is mijn wens? Mijn wens is, net als voor al de andere mensen die ook wachten op een donor! Dat de wet veranderd!!

Maar de wet veranderd niet. Ik zou graag willen, met een aantal andere mede CF collega's (wij werken net zo hard, alleen al om ons staande te houden) Dat wij graag in de uitzending willen zitten, dat iedereen die in de show (het publiek) zit. Zich dan ter plekke laten registreren, als donor! Dat zijn er misschien dan maar 200, maar toch weer 200 mee genomen. Dus niet alleen voor mij, maar voor iedereen die wacht op een donor!!

Nu is mijn vraag aan jullie al die wachten, en het een leuk idee lijkt, stuur ongeveer de zelfde wens in. Ik wil een (((((Kern reaktie))))) veroorzaken!!!!!! Dat er zoveel mogelijk de zelfde wensen komen. Juist dan valt het misschien des te meer op! Ja, en de wet veranderen we er niet mee, maar een aantal handtekeningen zijn mee genomen!

Hier kan je mailwens naar toe sturen: mooiweerdeleeuw@vara.nl

Er zijn nog 2 uitzendingen, voor de zomer stop...Dus kom met zijn alle mailen, naar De Leeuw!

Laat deze wens uitkomen voor ons alle..

6 reacties:

Anoniem zei

Geweldig initiatief Monique!
Mijn dochter van 20 heeft cf. Het gaat heel goed met haar. Ze heeft dankzij haar medicijngebruik geen enkele beperking, maar wie weet heeft zij in de toekomst, als ze daar tenminste voor kiest, ook donor longen nodig. Zelf is ze ook donor geregistreerd (huid, hoornvlies e.d.)
Ik heb veel bewondering en respect voor jouw levenswil en daadkracht.
Succes met deze actie.

Anoniem zei

Hoi Monique,
Je kent me niet, maar ik volg je blog elke dag.
Groot respect voor hoe jij met de onzekerheid van het wachten omgaat.
Ik heb je voorbeeld gevolgd, de wens naar Paul de Leeuw gestuurd.
Houd moed.
Groet,
Meisje met CF (21 jaar, sinds kort op wachtlijst).

Mell! zei

GEWELDIGE ACTIE MONIQUE!!
Zelf sta ik nog niet op de lijst, dus weet niet of ik wat voor jullie kan betekenen, maar wil ook graag voor jou/jullie mailen!
Ik doe het meteen!

X melanie!

Alida zei

Hoi lieve Monky,
Ik heb mijn mail naar Paul de Leeuw verstuurd.
Hoop echt dat we(en alle andere deelnemers)bericht krijgen.

Maar niet geschoten is altijd mis!!

Liefs Alida

Anoniem zei

WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik vindt het een zupahaffenspitzentietenmega!!!! Actie!! ik hoop dat veel mensen je voorbeeld volgen...
voor jou! en alle andere die wachten een dikke vette WOEHOE!!! want die verdienen jullie gewoon!kanjers!
dikke kus voor jou!!
Liefs Loes

Elise zei

Heej Monique
je kent me wel nie
Maar wat een super actie
Ik heb cf, en wacht nog nie op een donor maar als ik je kan helpen hoor ik het graag;)

Succes met je actie
Elise