Oefening!!

((((((((((((A RedOne GaGa Ohh, eh
I've had a little bit too much
All of the people start to rush,
start to rush by))))))))))) kijk op mijn mobiel! Oja, dat is mijn nieuwe ringtone!!

Privenummer. Hallo? Met Monique!
Goedemiddag, u spreekt met het Transplantatieteam van het UMC!

Mijn hart gaat van Boem-Laa-Die-Boem-Boem steeds maar op en neer...

Zeg hallo, (blij dacht oke, showetime!!! schijt mijn broek vol, maar was rustig en niet bang!)

Ja goede middag, spreken wij met Monique Goewie?

JA????!!!!!!!!!!???????








Ja mogen wij u iets vragen, hebt u en mogen wij u sofinummer hebben??


Mijn sofinummer? WTF
Ik zeg man, ik dacht een oproep!!
Nee sorry zegt ze!

Dus ik vraag, sta ik nog wel op nummer 1?
Ja, dat kan ik niet zien zegt ze, ik zal even voor je kijken, even wachten.

Komt 2 tellen later terug, ja ik kan dat niet zien, verteld de dame.
Ja maar, jullie zijn toch het transplantatie team?

Ja klopt maar ik kan het niet zien,sorry u kan morgen gewoon naar het ziekenhuis bellen!


Ja en bedankt!

Was vast een oefening..

Don't worry, poep gerust je broek vol!

Komt allemaal goed.

5 reacties:

Astrid zei

Hoi Monique,
Was het geen hele slechte grap? Sofinummer bestaat immers al jaren niet meer.
Van het transplantatieteam verwacht je toch niet z'n aanpak, die horen beter te weten.
Ik blijf in juni doorgaan met duimen.
Laat de moed niet zakken!!!!!
Groetjes van Astrid

Alida zei

Waar ze om vroegen is het BSN nummer. Als ze dat niet hebben krijg je de nota van de transplantatie in je eigen brievenbus.

Maar ik vind het zwaar kloten dat deze dame zo onzorgvuldig omgaat met mensen die op de wachtlijst staan.
Hebben ze dan geen enkel idee wat zo'n telefoontje met ons wachtenden doet?

Maar we zullen DOORGAAN!

Dikke tuut van Alida

Anoniem zei

IK vind het in 1 woord SCHOFTERIG!!!!Nancy

Regina zei

Zooo, dat is ook wat zeg.
Dit hebben wij ook een paar keer gehad. Eerst bellen ze ons huistelefoon, daar springt het antwoordapparaat snel aan en direkt daarna mobiel... Je springt tegen het plafond! We hebben gezegd dat het secretariaat ons niet meer mobiel moet bellen, ze hebben genoeg aan onze huistelefoon, maar dan moesten we maar een pieper bij ons dragen. Gelukkig hebben we deze strijd niet door hoeven voeren.
Volgende keer als je overdag gebeld wordt, blijf zitten, hou je broek schoon... Nee die tip kan ik wel geven, maar het is onmogelijk om je rustig te houden als het UMC belt.
Sterkte he,
Regina van Heeringen

Mell! zei

Jeetje mina zeg, wat is dat even flink rot!! (op z'n zachts gezecht!) Ik hoop echt dat je nogsteeds op nummer 1 staat! En dat jij SNEL je nieuwe longen krijgt.. Meid, ik denk aan je!

Stay Stong babe!!!!!
Liefs, Melanie.. xx