Mijn Moetie in het ziekenhuis!

Vandaag terug naar mijn kippehok. Mijn tuin is helemaal vol geplant, dank zij mijn buurvrouwke Fientje!! Dank je wel Fien (K)

Verders met mijn Moetie, niet zo goed! Dinsdag zou ze gedotterd worden, en ze waren daar ook mee bezig, tot de arts zei, we kunnen er niet bij...Het zit te veel dicht geslipt! Dus helaas krijgt ons Moetie morgen een Open hart operatie!
Dus voor ons onverwachts.

Vandaag zijn de gespreken met de Artsen. Ik weet wel dat ze 4 omleidingen krijgt! En ik blijf het raar vinden. Mijne Moetie, op de operatie tafel met een flinke operatie...De rollen zijn ineens omgekeerd. Niet ik, maar mijn Moetie, zo vreemd..

Ik ken het ziekenhuis gebeuren wel, maar ons mam niet.
Maar ze is ontzettend rustig gelukkig. Met mij?

Ja blij als ik thuis ben, ook al is het aan poten! Maar gelukkig komt Loes mij heeeeeeeeel veeeeel helpen! Thanks Loes.
Maar eindelijk is mijn tuin als goed is klaar, de planten staan er in, dus ze kunnen groeien.

Net het UMCU nog gebelt om te vragen of ik nog op 1 sta in de wachtlijst?!
Wisten ze zou niet..Ik word weer eens terug gebeld...




P;s Ik ben later in de middag nog netjes door het UMCU gebeld. En werd mij verteld dat ik nog steeds op 1 sta! Zo lang op 1,heeft zelf Wacko Jacko nog nooit gehaald. zelfs onze Marco Borsato niet.

Don't Worry, Be Happy Tututududuutututudeduuuuuuu

4 reacties:

Anoniem zei

stertke met je moeder.
Maar je stond toch nog gewoon op nummer 1? dat schreef je in je vorige berichtje.
sterkte met alles!
groetjes Lianne (lees je blog al een tijdje)

Cobi zei

Hoi Monique,
héél veel sterkte voor je lieve moedertje!
Maar natuurlijk voor jullie allemaal.
liefs Cobi

Veronica zei

Veel beterschap voor je Moetie en voor jouw snel een nieuwe kans.
Liefs, Veronica

Alida zei

Lieve Apie,
Het is inderdaad vreemd voor jou je moetie nu in een ziekenhuis bed te zien liggen.
En niet jij maar zij ondergaat morgen een zware operatie.
Wel fijn te lezen dat ze er rustig onder is.
Dat is voor jou en je vader wel anders natuurlijk.
Ik wens je heel veel sterkte.

En ja, ik vind het raar dat je niet op 1 staat??? Je staat al 17 maanden op HU. Vreemd hoor. Begrijp zo langzamerhand niks meer van die hele wachtlijst toestanden.

Laat je ons weten hoe de operatie is gegaan?

Kus van mij