Even een update!!

Nou de schuttingen zijn eindelijk geplaats!
ZO,, en hoog ze zijn.
Zijn bang dat ik over mijn eigen schutting wil klimmen, denk ik?!

Mijn handen jeuken om in de tuin te duiken, maar het regent.

En ik het UMCU gebelt over mijn stand van de w8lijst.
Sta nog steeds op nummero 1..
Gek dat ik dan ZO lang moet wachten. Maar ja, daar konden hun ook niks op zeggen.

Heb wel gezegt dat ik geen zin heb, om zo dan nog 1 jaar in het ziekenhuis te liggen! Dat ben ik nu toch wel erg beu, maar het ziekehuis is ook wel weer mijn rust punt!En waar door ik toch wel stabiel blijf! Dus daar loop ik dan mee vast.(moeilijk)

Mijn huizie is weer brand schoon Mijne moetie, zorgt dat ik altijd weer in een schoon huis kom, dank je wel moetie.

Dadelijk pizzatjes eten van Hil de Bil...en dan hopen dat het stopt met regenen!! Dan jump ik de tuin in. WOEHAAAAAAAAAAAAAAA

1 reacties:

Regina zei

Hoi Monique,
Goed dat je gebeld hebt naar het UMC.
Ja joh, dat lijkt me ook heel moeilijk om voor ogen te hebben dat je misschien nog langer in het zkh moet blijven. Aan de andere kant, kan je elk moment opgeroepen worden, dat moet je ook voor ogen blijven zien.
Succes met alles hoor.
Groetjes Regina