Voor mijn Moetie

Op mijn feest had ik een liedje op een cd laten branden voor mijn Moeder! Alleen mijn de accu van mijn pc was leeg, en ik was te dronken om mijn oplader te vinden!

Alleen heeft mijn Moetie het liedje niet gehoord! 'Du bist alles' van Peter Maffay! Als kind kan ik mij herinderen dat mijn moetie dat een mooi liedje vond! Soms zong ze dat dan tegen mij, en ik als erg opstandige puber vond dat dan niet leuk!

Maar nu we ouder worden en alles beter begrijpen, vind ik het liedje ook mooi! Ik wist zeker als mijn Moetie het op mijn feest had gehoord dat ze op mij afgestormt kwam, om met mij te willen dansen, en dan waren er zeker tranen gekomen! Had een bijzonder moment kunnen zijn.

Maar het liedje kwam niet! Jammer.
Naar het feesten en een weekend thuis, beland ik dus elke zondag avond weer in het kippenhok!

En ik dacht ineens aan de cd met dat liedje! Stop de cd in mijn Laptop en zet het geluid vol aan! Bel ons Moetie op!

Mam???

JA!!

Luister is goed!!

Ik zet het liedje aan! En zet mijn luidspreker aan! Hoor ons Moetie vol op mee zingen! Dat vond ik zo lief om te horen. Voor ik het wist zaten we alle 2 uit volle borst DU mee te zingen! Tegen elkaar, zo vals al ik weet niet wat, maar wij zongen het recht uit ons hart!!

Nou Moetie nog 1 keer voor U.

[gadget][/gadget]