Mijn 36 jaige bestaan!!!

Nou en hoe een party!! In februari 2008 zeiden ze nog, nou zoals het nu gaat verwachten we nog dat ze 3 maanden te leven heeft!! Ik ben gewoon 36 jaar geworden!

Ik heb het gewoon nog steeds gered!! Ben er zo trost op! Zo gelukkig!

Alles was geweldig, geweldige mensen, muziek, eten alles was zo gezellig!

Heb het ook goed vol gehouden! Van 3uur in de middag tot 3 uur in de nacht! 7 kratten bier zijn er op gezopen, niet gedronken! Gezopen!!! Ja ik deed mee, maar was niet zo snel natuurlijk maar voor mijn gevoel dronk ik aardig mee!

Om 9uur waren de 4 kratten bier al op.
Mijn neef ging een krat bier thuis halen!
Kwart voor 10 was die krat ook op!! En nu??

Ja het is wel bijna 22:00 uur, maar ik heb nog wel veel lol! Ik zeg de AH, is tot 22:00 uur open!! Ow oke, ik betaal wel een krat bier! En zo vertokken de heren en kwamen met ze met 2 kratten bier terug! Alle 7 op!!

De wijn ging ook redelijk, maar de bier spande wel de kroon! Veel gehad, veel kaartjes, veel liefde, en vooral veel vrolijkheid en gezellig!

Het feest begon om 3 uur in de middag, en ook echt om 3uur begon het al binnen te stromen, ging de ander, zagen ik bij het afscheid nemen van mijn bezoek, zag ik mijn volgende gasten aan komen lopen in het wit!

hahhahaha Er zat een dresscode aan vast! De kleur was geen kleur!
Geen kleur?
Leg uit Monique!

Wit is toch geen kleur?!

Alleen ik was in het paars! En wat zijn mensen toch mooi in het wit! Dus het was van komen en gaan!! Alles was wel zo goed verdeelt! Zelfs de rokers bleven niet echt buiten hangen, kwamen gezellig weer naar binnen!!

Had zelf ook wat enige bier flesjes op!
En ook leuk, Remke, Marjoleinjte en Laura waren ook langs gekomen erg leuk! Dank je wel dame's en Marjoleintje sterkte 11 Feb ik zal aan je denken!!

Zelf heb ik volgens mij gedanst, en veel gelachen! Met Karin vol uit mee gezongen en gedanst! Soms voel je dan, wat je voor elkaar voelt, de muziek is de sleutel van je gevoel!

We dansten we zongen samen met tranen in de ogen, en zag in Karin haar ogen het verdriet!!
Weet wat ze voelt en denkt, en ik voel het ook!

Net zo als bij Remke, wij vliegen zeker wel 20 keer in elkaars armen neem om te knuffelen en metteen tranen in onze ogen! Wij voelen dan ook echt hoe het is! laten we zeggen dat mijn verjaardag voor mij erg intens was met al mijn vrien

Dan voel je wat het leven is!
Ik zie de liefde in hun ogen! Dat voelde goed! Sil ook even knuffelen zeggen hoeveel we van elkaar houden! Dikke kus en elkaar aan kijken! Heerlijk toch als er zo veel liefde in huis stroomt!

Ik heb gedanst, weet niet hoe was iet te dronken, heb genoten!! Natas bedankt voor de mooie versieringen, bedankt voor al je lekkere hapjes! Iedereen bedankt dat jullie mijn party zo gezellig hebben gemaakt!

Lang leven het leven!!!

En volgend jaar knal ik hem er weer zo in!! Maar dan met meer kratten!!
Weet je hoeveel bierdopjes door mijn huis lagen?! Zelfs tussen de gevulde eieren, in de wc, badkamer! Snap niet waarom ze in mijn badkamer lagen, maar ze waren echt overal! Mijn ouders hebben de dags erop alles voor mijn opgeruimd, lief he?!! Dikke kus voor mijn pa en ma!!

Bedankt voor het zingen! En geweldige muziek! Wel van 3 uur in de middag vol gehouden tot 3 uur in de nacht! Volgend jaar weer een party!!

9 reacties:

Alida zei

Nou Monky,
De buren waren vast superblij met het feestgedruis! Of hebben ze gewoon gezellig meegedaan.

Je hebt de artsen maar mooi een poepie laten ruiken.
Hoezo nog 3 maanden te leven. Onze Monky bruist nog van het leven.

Dus nu maar vast flink gaan sparen voor je volgende verjaardag. En ga dan maar een zaaltje huren....
Kunnen ern nog meer vrienden komen!

Dikke knuf van Alida

Anoniem zei

Jeeeej fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!!
En hoe gaat het met je cameraplannen!? Heeft je verjaardag daar nog wat aan kunnen bijdragen? ;)

Anoniem zei

ben ook wel benieuwd of je nu een cam kan kopen :-) was tof hoor buufske.. leuk om je zo gelukkig te zien tussen al die mensen
dikke kus

Anoniem zei

Zo Zuipschuit!!!
Dat doe je goed, feesten met veel passie, overgave en gevoel.......Girllllllllll powerrrrrrrrrrr noemen ze dat.
Op naar de volgende waarvoor ik dan een uitnodiging wil!!! M
Liefs, Veronica

Anoniem zei

Hey Moniquekse,

Volgend jaar ben ik er bij. Dit jaar moest ik snorkelen

Whoehoe \o/

lielie zei

Hell yeah!! Geslaagd feestje!
Volgend jaar word het nog leuker, ben ik er ook bij, en samen nieuwe longe!!!!

whoeoeoeoeoeoeoeooeeo!!
kussss
(L)(L)(L)

Anoniem zei

lieve monique ,
ja het was een feest ,die ik heel
mijn leven niet vergeten zal,
wij waren zo,gelukkig ,om jou zo,straalend tezien ,
wat hebben wij het leuk gehad ,
maar jij voor al,
en zoveel lieve vrienden ,om je heen ,volgend jaar weer ,maar dan komen wij in het paars ,
wij houden van je liefs Pa Ma

anne-marie zei

Wat een knallend feest.
Kan me de vreugde voorstellen en ook de gemengde gevoelens.
Maar als ik lees hoeveel uithoudings vermogen je hebt,ongelooflijk.
Je bent regelrecht een wonder.
Nog veel van die goede mooie en te gekke verjaardagen.
groetjes anne-marie

Remke zei

Ik vond het fijn om jou zo te zien stralen.. Nu hoppa een goeie nieuwe camera en je kan je mooiste kiekjes vastleggen!

Ik hou van je poes
SAMEN 40!!

dikke zoen