For A special friend!

Hey Moontje met Karin.

Hey, zeg ik terug, ken jij dit nummer?! Welk nummer? Ja ik heb een mailtje via hyves en daar zit een liedje bij en ik weet niet wie het zingt, verteld Kaat!

Ik vraag ow met dat beertje, bedoel je die mail? Ja! Ja dat nummer ken ik ook, is ook mooi maar, weet niet wie het zingt! Straks komt Mart nog even op bezoek zeg ik tegen Kaat, die zal het wel weten! Die weet alles! Nou vraag het maar, laat mij dan ff iets weten, zegt Kaat! Oke! Love you,doei!! Love you to, Houdoe!

Mart komt binnen, even gekletst over de vakantie, ze gaan skyen samen met een groepje. Ik vraag ken jij dat nummer van TadadaHHdaDah naan aHaaaHnaha Taaha????

Ja volgens mij is dat 'Where Do I Begin' We zoeken op YouTube en verrek, Mart heeft weer gelijk, die weet ook echt alles!

Nou ik gelijk dat nummer naar Kaat gekrabbelt. Nu zit ik te eten en ging zelf nog een keer op YouTube kijken! En daar kwam zag ik het nummer, maar dan gezongen door Shirley Bassey! Even luisteren... Nou ik begin me daar een partij te janken...vind het zo mooi, zo gevoelig! Hier komt ie Where Do I Begin



[gadget][/gadget]

2 reacties:

Anoniem zei

Love Story
De film erbij is ook zo mooi, echt een jankfilm.
Lang geleden dat ik hem heb gezien.

Anoniem zei

Mooi Nummer Moniqie!
Heel vaag komt het liedje me bekend voor, alleen weet ik niet waarvan:P
Dikke kus Loeske