gezellig vrijdag avondje

Vanvond kwam mijn lieve vriendin Deb mijn rotonde move babe!
Was gezellig, en wat ik zo leuk aan Deb vind is, dat ze zich zo op der gemak voelt! Ze komt op de bank, trekt haar laarzen uit, en legt haar alle 2 de benen gewoon op de bank neer, als of ze gewoon thuis is! Of ze kruipt helemaal in een hoekje! Lief en knus om te zien!

We hebben weer flink gesproken en veel lachen!
Veel lachen om onze stunten! En weer kwam de muziek terug! We zaten weer eens achter de pc met de muziek!

Heerlijk dat kunnen Deb en ik zo goed samen! Op bezoek komen en helemaal je zelf zijn....

Soms uren naar het muziek luisteren, en zonder iets te moeten zeggen.

Lachen kunnen we als de beste, en met Deb kan ik ontzettend lekker praten over allles en nog wat!

Kortom zou hoor je met elkaar om te kunnen gaan! Ik hou van je Deb!

En zo vliegt de vrijdag avond ook al weer voorbij! Morgen komen H en J bij mij op bezoek in mijn huisje!

Eindelijk zien ze het dan! Eindelijk zie ik J en H weer! Heb ze echt gemist! Zo weer even een klein berichtje!

1 reacties:

Anoniem zei

Woehoeee Fijn dat je zo'n goede vriendin hebt waar je alles mee kunt delen;)
Daar heb je vrienden voor!
Hoop dat je morgen een hele fijne dag hebt! Geniet ervan mop!

Dikke kus je boe! (K)