2 Teckels

Wij zijn ongeveer over 10minuten Moniquekie, maar haal je het eten weg en de spulletjes van Tijger, want Sharly pakt alles af! Ja is goed hoor, antwoord ik terug aan Julia!

Jeetje 2 Teckels dadelijk in mijn huis, Tijger die valt al een grote hond aan, vind niet alle hondjes leuk! En zeker niet in ZIJN DOMEIN! Hou mijn hart vast! Ruim de spulletjes op, alleen zijn uit gevouwde caravan blijft staan! Nou k had onder tussen al in de keuken staan kokkerelle, voor Hans en Julia. Zij hadden mij zo vaak ergens mee naar toe genomen, dus nu was het tijd om hun even te verwennnen!

Sta in de keuken, kijk door het raan van de huiskamer zie ik een dikke vette bak door mijn smalle straat rijden! Ja daar zijn ze!

Dacht shit waah mijne teckel, dus voor de zekerheid nam ik Tijger in mijn armen, loop naar de voordeur. En ja wel hoor ik blijf weer ergens met die klote zuurstof slang achter mijn salon tafeltje hangen!

ECHT als mijn oren binnen de korste keren er niet afvliegen??!! Jeetje echt mijn oren doen gewoon zeer..klere zuurstofslang!!

Maar goed Big Smile, doe de voordeur open, en daar loopt MVR Sharly de teckel al naar binnen! Duhhh dachten Tijger en ik..hhhahaha en zo kreeg ik weer dikke kussen van Hans en Julia! En voor Valentijn kreeg ik 3 kadootjes! Erg lief natuurlijk, was de bedoeling dat ik hun ging verwennen, maar het werd weer andersom! En ik kreeg ook het boek van LISA. Het is een mooi boek! Doet je toch weer wat!

Ik dacht trouwens dat mijn Tijger een bikkel was. Nee. Hij was onderdanig door Sharly! Tijger man, zo ik ken je niet! Hij stond maar te kijken te kwispelen. Zelfs toen SHARLY in zijn uitgevouwde caravan lag intreseerde dat Tijger niet! Hij was totaal van bikkel tot watje! Man dat was wel ff schrikken. Waar is mijn stoere teckel! Zelfs MEVR SHARLY pronkte gewoon in de caravan van Tijger.

Maar was opgelucht om te zien, dat Tijger zich ook nog normaal kon gedragen! Hij was super lief..Alle vrouwlijke teckels zouden als een blok voor mijn charmante teckel vallen! Sharly niet deed ze niks...

En wat had ik gemaakt? Nou ja natuurlijk scampie's! Met stokbrood, peertjes met zalm, komkommer met kip er om heen, kruidenboter en zo zaten Hans, Julia en ik aan lekkere maaltijd! Met ondertussen een lekker nummer dat vrolijk gezongen werd met het geblaf van Tijger en Sharly.
Het leek wel de Bolero, het duurde net zo lang!


Na het eten zijn we gaan omwassen en afdrogen en toen, gingen wij wandelen met de hondjes, Julia had waternood, ik zeg kom gaan we wel bij De Heren naar de toilete. Ja ik heb hier 50euro cnt zegt Julia. Dat hoeft hier niet Jul. We lopen samen naar binnen en Jul liep het kleine kamertje binnen.


Stond bij de bar te wachten op Julia...Mensen kijken dan echt zo van, wat heeft zij nou op de gezicht, ow nu al aan de zuurstof, ow en zo jong???!!! Heb er zo hekel aan om zo bekeken te worden, FUCK jullie denk ik dan. En soms krijg ik een vriedelijke lach, soms een knipoog, de ander kijkt of ik van een andere planeet kom. Kom ik eigenlijk ook, maar ja daar lul ik liever niet over!

Jul komt uit het kamertje, en wij lopen weer naar buiten en zo naar Hans. Ander half uur werd de wandeling! We zijn zo door het centrum van Tilburg gewandelt, langs Havana, pieter Vreedeplein, en zo door naar het centraal station...En zo langzaam aan kwam mijn huisje weer in beeld.

Pfoeh was toch best wel moe, we komen binnen en gelijk heerlijk warm...Nog even thee gezet voor 3 en onder tussen was het al half 10. En toen gingen Hans en Julia met MVR SHARLY weer richting Rotterdam!

Leuk om jullie weer te zien, tot snel maar weer! Zo zaterdag, is ook weer voorbij gevlogen!