Vandaag een date met Annelie.

Hoe The Fuck is Annelie?

Nou Annelie is Annelie en net als ik een CF-er klan!! Was reuze benieuwd naar deze ruige dame! Nou dus van morgen rond 11 uur alles bij elkaar geraapt, de Eflow in de tas, wat vernevel ampullen, fototoestel, mobiel, zuurstof tank. Zef tegen de afdeling dat ik weg weg ben, en tot straks!

Op naar de buiten lucht, me neus hangt in de buiten lucht en was dat toch lekker, koud, fris, regen, of niet buiten is het heerlijk! Even mijn zuurstof bril van me toeter en even snuiven van de buiten lucht.

Rij langzaam aan, richting Eersel. Tis niet druk op de weg. Lekker toeren. Wat ik altijd tussen mijn benen heb in de auto is mijn mobiel, en mijn camera.

Maar ik schiet zomaar weinig foto's de laatste tijd. Heb dan wel een nieuwe camera, maar op een of andere manier, zie ik het nu niet!

Wat zie je niet?

Ja die mooie kiek fragmenten! Waar van ik dan op de rem schiet en dan WOEHOE een foto schiet! Maar goed ben onderweg, bel Annelie op vertel waar ik ongeveer uithang. Oke tot zo!

Kom in Eersel aan stop bij het INFO bord en lees hoe ik moet rijden! Oja naar de rotonde en dan rechtdoor en dan links! Onthouwe Goewie. Ja heel ruig stap ik in de auto en rij richting de rotonde. Recht door en en links, waar ook alweer, denk hier! Hmmmmmm nee dus, chips!! Vrouwen spinsels door mijn hoofd!!

Stop en vraag het vriendelijk aan man die met bladerzuiger aan de gang is!

Weet U waar de boksheide is?

Wat vraagt u?
Weet u waar de Boksheide is?
Wat?

BOKSHEIDE??????

Meneer zet zijn oorbeschermers af en vraagt het nog een keer.

DENK in mijn zelf ja of je worst lust lullo, maar kon me inhouden.

BOKSHEIDE??????????

Ow dan moet je terug je hebt een afslag te snel genomen! Nou bel toch maar naar Annelie...hup en hup en hopper de pop en zo en dan klaar als een klontje...huhu. Ik geef je Rhino even. En hopper de pop flitsplaal en dan hop en plop en dan sta ik daar bij het huis...Ik zeg waar, ging iets te snel en zag hem in mijn ooghoek staan. REM!!


Zet mijn auto aan de kant, Rihno zo vriendelijk en vraagt of hij mij kan helpen met mijn tank te dragen. Nee hoor hoeft niet! Even elkaar voor gesteld en hop naar binnen. Naar die ruige dame waar ik nu toch al een tijdje met msn, bel en smsjes stuur.

Komt ze aan blonde dame, kuiltjes in der wangen, blauwe ogen. Hey zie ik je eindelijk dacht ik! Dat pakken ze mijn niet meer af. Heb ze vast gehouden, misschien had ze het zelf niet zo door, maar deze dame heb ik vast gehouden Gelukkig!



Het was heel gezellig, veel gelachen en veel gepraat. We hebben lekker zitten keuvelen! Ze heeft ook een zeer mooie KOEIESTOEL, dus ze pronkt in haar mooie stoel. Ging er even naast zitten, we moesten proppen maar wij zaten er in. En op een gegeven moment wilde ik anders gaan zitten en dat lukte en ineens sodemieterde ik van de stoel en viel zo op mijn gat!

Annelie helemaal in deuk..

Annelie was ook onder de indruk van mijn boebie's!!

Boebie's??
Ja borsten!

Voel maar, en gretig dat ze was, even voelen, drukken, en lachen. (jullie denken nu wat is daar aan de hand??) Zeggen we lekker niet! Als je A zegt moet je ook B zeggen! Oke heb je gelijk in... komt ie dan! B

Ze was ook onder de indruk van mijn uitlaat gassen die ik met de regelmaat rond spreiden. OOHHHH die zijn nog erger dan die van mij!!! Ik was zo op mijn gemak bij Lie dat ik gewoon als stinkdier rond liep! Ja sorry. Tis toch carnaval......

De avond breekt langzaam aan! Rhino tovert een lekkere maaltijd voor ons 3tjes! Was erg lekker! Na het eten, nemen we afscheid. Tot snel, Rihno rijd nog een stukkie voor mij uit, zodat ik zeker niet verdwaal en zeker in de donkerte! En zo baland ik weer in mijn Kippenhok waar mijn Moetie en ons pap al op mijn wachten. Was wel fijn. Heb een leuke dag gehad!

3 reacties:

Alida zei

Hey lieve Monkey,
Dus je bent op avontuur geweest?
Wat stoer dat je naar iemand toegaat die je alleen maar kent van internet en gsm.
Maar je hebt wel iets gemeenschappelijks: stinkende scheten laten. hahaha.

Maar dus geen foto's gemaakt. Toch wel van die koeiestoel?

Maar zo heb je al met al toch weer een gezellige dag gehad.
Misschien wel net zo leuk als carnaval vieren.

Liefs Alida

lielie zei

whoeoeoeoeeoeo!!

T was gezellig he ruftenlater! hahahah!
Snel weer een keer afspreken, kan je nu al niet meer missen haha!
dikke kus
(L)(L)(L)

RoelieBoelie zei

Nou wil ik ook een keer voelen hoor:O
ALs Lielie aan je boobies mag zitten:P:P
Nee leuk dat je het naarj e zin hebt gehad, zo heb ik het ook altijd naar mijn zin als Lielie in mijn buurt is!
Spreek je snel weer!

(K)

Roeltje