WHAT TE FUCK?! ECHT?

Hallo allemaal.


Hier Mo, met de enige echte bvf.

MO hoe is het nu met je? Nou laat ik zeggen....Heb een flinke jas uit gedaan. Maar zit weer op de kruk, en hobbel een beetje verder. Sinds gisteren gestart met sporten. Eindelijk naar de sportzaal.

Nou echt veel bakte ik er niet van, maar heb gedaan wat moest. Wilde zelf heel graag de loopband op, maar dat vinden ze nog te veel, en inderdaad is dat ook veel, maar verdomt die GOEWIE moet weer op de loopband komen.

Me kalium was ook heel de tijd slecht, maar sinds vandaag GOED!!! WOEHOEEEE eindelijk zeg!! Heb me ook lam gezopen aan tomatensap, koffie, melk en mijn vertrouwde heerlijke cola. Blijkbaar zit daar ook kalium in.

Dus cola zuipen lukt wel, is altijd mijn hobby geweest, en krijg het er ook niet uit.
Maar heb er ook problemen door want mijn suikers zijn wel erg zoet, zo zoet dat ze schieten van 30,5 en zo weer naar 2,2 heerlijk die schommelingen. Vind schommelen wel leuk, maar dan liever een schommel in de speeltuin. MO in een speeltuin, hoe oud ben je? 37 had je wat? lekker man schommelen benen in de lucht en woehoeeeeeeeeeeeeeeee

Dus zit ik sinds enige tijd aan de insuline pomp. We krijgen hem maar niet goed ingesteld. Heb nog veel long pijn, en ben nog veel moe, en me been spieren hebben me ook wel in de steek gelaten. Als ik loop dan ben ook wel net een eend. Me voeten zijn nog als een olifantje. Het kan gewoon zelf erg pijnlijk zijn zoveel vocht er in mijn benen onder benen zit.

Zelf dacht ik nou, misschien zoals het nu gaat, mag ik in September naar huis.
Vandaag kwamen de Artsen langs. Nou we denken er aan om je richting naar huis te sturen. Volgende week WOENSDAG!!!!

Ff wachten, hoor ik dat goed, volgende week WOENSDAG? WHAT THE FUCK LULLO'S ZO GOED voel ik ME NIET. Dus kijk nog een keer goed, en vraag volgende woensdag? Ja je bent zo goed opgeknapt, dat je naar huis kan. UHMMMMMMM vreemd. Me kalium, is net een dag goed gekeurd. Oke goed nieuws. Maar mijn dikke voeten dan? En mijn pijn, en me nog niet helemaal optimaal voelen? Geef me nog wat tijd om te revalideren. Ja kan ook naar een zorgcentrum. Ja TUUUT denk, waar de leeftijd net boven de 60 begint.

Ja dikke lul 3 bier meneer.

En JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben blij dat er weer een weg naar huis is, maar voor mijn gevoel veel te snel. Kijk mijn avontuur begon dat mijn moeder mijn thuis bewusteloos aan de bibep gevonden had. Totaal blauw, en reageerde nergens meer op. Mijn moetie is met schrik mijn vader gaan halen, en die kreeg mij ook niet meer wakker. 112 en Mo lag op de IC, weet zelf van de eerste dagen niks van, en van heel veel dagen niet meer, ook voor dat me moetie me aan trof, de dagen, weken, van te voren waren er momenten die ik niet meer weet KOOLZUUR stapeling.

Mijn f16 was helaas al 2 jaar mijn maatje geworden, hij zorgde voor goede nachten. Rust en geen koolzuur stapeling. Want ja daar heb je de Bipep voor. Waarom werd ik dan bewusteloos aan getroffen onder mijn kap?? Die kap blaast toch juist de koolzuur mee af. Ja oke had een longontsteking, maar ben ook gaan stapelen.

Nu naar huis. Met die F16! Pleuris ding, vertrouw hem niet meer.
Dus moet een manier vinden, om te bedenken om veilig thuis te zijn.
Gaat me ook wel lukken, maar moet wel echt ff aan het idee wennen.

Wat een zeikwijf kan ik toch zijn. Maar ja een echte vrouw, die ZEIKT!
Wel fijn dat je dan van die fragmin spuitjes af ben, en dat mijn knapste teckeltje Goewie weer zie. Lekker weer door zijn wilde haren kroelen.


Liefs Mo en groetjes BVF

3 reacties:

MissPiggy zei

Een ZIJKWIJF?!?! JIJ?!?!
Waaahahahaaaaaaaa nooo no!
Je hebt groot gelijk dat je het spannend vindt toch!
Je vroeg trouwens waar ik lag... in R'dam!
En heb deze beademing 3 weken ofzo nu...
You go girl!
x

Cash en Els zei

Hallelujaaah, dat gaat zeker snel, kan me voorstellen voor je gevoel een beetje te.
Maar wat ontzettend goed dat het je toch maar weer mooi gelukt is om terug te krabbelen.
Ik vind het een feestje waard!! Wij gaan vanavond op je toasten met een lekker wijntje.
Fijn weekend en geef de tekkel maar een dikke knuffel van ons als het zo ver is.

Knuf, Cash en Els

Kaatje zei

Hey Monique!
Nog bedankt voor je felicitaties op hyves!!
Wat raar dat ze dat besloten hebben... Ik ben in ieder geval wel blij dat de artsen zoiets hebben dat je naar huis kan, want dat betekend wel dat je flink aan het opknappen bent!
Goed zo!!
Gaan dit weekend naar een festival, misschien volgend jaar samen?!?
Veel liefs xx