hieperdepiep

Hallo Allemaal, hier zijn we weer.
bvf typt, Mo lult. (opdracht baas)

Ik weet niet wat er is gebeurd maar vandaag gaat het een stukje beter. De O2 is nu afgebouwd, voor haar gevoel ietsje te ver, maar dat wordt nog aangepast.

De koolzuur (niet te verwarren met zuurkool) is duidelijk gezakt, naar een waarde waardoor ze niet meer overdag aan de kap hoeft! (Hoe hoe, mo)

hierdoor is ze hieperdepiep, en volgens mij is dat weer de oude Mo. Dus kunnen we allemaal hieperdepiep zijn, ik in ieder geval.

Kortom, vandaag een hieperdepiep dag, hopelijk morgen nog zo een dag.

Ze had vandaag bezoek, van B en K uit Venlo die haar verwende met een mooie, fleurige ketting! Bedankt!
ze zegt dat ze nog steeds met die hond slaapt, die kan ze niet loslaten. Ze spoort niet helemaal vind ik, maar dat is een goed teken, ik ben blij haar weer zo te horen.
Waarschijnlijk gaat ze ook wel blaffen over een tijdje. Leuk dat T uit D de hond nog kan missen en hem Mo uit heeft geleend.!

Morgen meer nieuws, tot horen,

Liefs Mo en groeten bvf.

5 reacties:

Phela zei

Hoi Meisje

Fijn te lezen dat het weer een beetje de goede kant op gaat en dat je overdag niet meer aan die kap hoeft.
Kom deze week weer binnen gewandeld laat nog wel ff weten wanneer.
Kunnen we weer ff bij kletsen over je weet wel over wie haha.

Zal ook nog ff de beelden over de mislukte ballonvaart branden dan kunnen we die samen als je je goed voelt even bekijken op je laptop.
Nou meisje ik hoop dat het nu alleen maar de goede kant op blijft gaan houd er de moed in he komt goed!!

Liefs en een dikke knuffel
Phela

PS: is het op deze afdeling wel goed als ik je eens sms?

Alida zei

Ha die Momo,
Dus... je begint alweer praatjes te krijgen?
Hartstikke mooi.
Ik heb me echt ongelooflijk veel zorgen gemaakt.
Als jij je koppie laat hangen..
Ik weet het, je bent er nog lang niet, maar dit is wel een hele verbetering.

Wat leuk dat B en K zijn geweest. Wat doet B het goed hè met z'n tweede setje.
Mooi stel is het denk ik.
K heb ik nog nooit ontmoet.

Neem namens mij vandaag een heerlijk gebakje om te vieren dat Jan en ik vandaag 31 jaar getrouwd zijn.
Als we hier samen in het UMCG liggen betaal ik je terug, okè?

Kus Alida

Kaatje zei

Hey Monique,
Fijn om je weer eens gezien te hebben. Nou doorknokken en niet opgeven. Ik heb nou al zin om samen een terrasje te pikken en eenlekker drankje te drinken, en nog één, en nog één....
Tot snel! Veel liefs

Saskia Severs zei

heey meid..

wat heerlijk dat het een stukje beter met je gaat, koppie op je komt er wel!! ik ga je deze week weer een kaartje sturen hoor, want dat kun je zeker wel gebruiken..

heel veel liefs saskia

lianne zei

hey,
fijn te horen dat weer iets beter gaat vandaag.
Hopen dat je snel weer richting huis en hond mag, om daar rustig bij te komen van dit avontuur.
liefs