Hallo zijn we weer

Hallo allemaal,


Hier een blog in corperatie van Mo en Bvf.

Er zijn wat dingen die veranderen, van elke dag een blog verandert het naar 2 keer per week.

Hoe gaat het Mo? Nou ga best goed, loop op de loopband, zing met de verpleegkundige in mijn kamer die dan weer verandert, tot een ware disco avond!

Elke dag voel ik me steeds meer Mo worden. Heb nog last van Hypo's en kwakkelende benen. Maar DUN WOOOOOOOOOOW, gelukkig heb ik geen vocht meer. Gelukkig. Alleen nu ruzie met de insuline.

Maar ook dat gaat goed komen.


Liefs en groeten, van Bv fMo

3 reacties:

Alida zei

Hai apie,
Fijn dat het steeds een beetje beter gaat.
Zing de longen uit je lijf, dan kunnen de nieuwe er in.
Zwingen op de loopband en wiebelen met je slanke rimpelteentjes.
Het gaat helemaal goedkomen met deze KANJER!!!

Dikke kus van Alida

Veronica zei

Jeetje Monique,
Je verwaarloost je trouwe lezers door niet meer dagelijs een blog (te laten) posten!!.
Vervolgens eet je mijn Suhsi op!!
Volgende keer wil ik ook graag mee hoor!!! Gaan we samen met wapperende manen ons in luxe laten rondrijden.
Keep up the good work = klinkt toch leuker in het Engels.
Groetjes,
Veronica

Mell! zei

Hey Meid,

Vond het erg leuk en fijn je effies gezien te hebben.. dat ik je effies heb opgezocht!

Die insuline gevechten, ga jij zeker winnen hoor! Laat je niet klein krijgen, de aanhouder zal altijd winnen!

Kuss Melanie