Pistoletje FA

Hallo Allemaal, hier weer een co-productie van Mo en bvf.

Vandaag een leuk dagje en voor het eerst sinds tijden gegeten beneden in het restaurant. Het was gezellig en Mo heeft veel gelachen. Het broodje filet americain (zonder uitjes) ging er in als zoete koek. En ook de feta en olijven vond ze lekker na zo een lange tijd.

Bloedonderzoek geeft aan dat eindelijk de Kalium waarde wat beter is (nog niet helemaal goed) waardoor er wat minder kalium pillen nodig zijn. En jawel, de koolzuur is weer gezakt waardoor ze niet meer overdag aan de kap hoeft. Zo jojo't Momo verder. Maar morgen moet ze weer gaan sporten!!! (zielig he, bvf).

Leuk om nog te vertellen is dat Mo in de lift de verpleegkundige tegenkwam die haar heeft opgenomen en die helemaal verbaast was dat ze nu weer met rolstoel en infuus en al rond reed.

Mo mist haar Tijger wel een beetje, maar als het goed is komt ie haar binnenkort een keertje opzoeken. Daar kijkt ze naar uit en is blij dat H&J zo goed voor hem zorgen!
Ik heb gehoord dat hij de tuin van H&J ook erg interessant vindt, hij graaft er lustig op los.

Morgen meer nieuws.

groeten Bvf en liefs Mo.

3 reacties:

jootje zei

Ik hoop dat je nu eindelijk eens wat kunt bijkomen van een lange zware periode en dat de dagen allemaal net als die van gisteren worden..
Respect verdien je voor de manier hoe je er mee omgaat en dat zal niet altijd meevallen.
Ik volg je blogs altijd en ik hoop dat je vlug weer eens kunt gaan kroelen met je hondje..
veel liefs

Alida zei

Kijk, dat begint er op te lijken.
Een lekker pistoletje Filet Americain. En ook de waardes gaan weer richting positief!
Hopelijk blijft het nu berg opwaarts gaan.
Want Tijger wordt gemist!!

Kus Alida

MissPiggy zei

Hey hey!
Wat n super lieve reactie op mijn blog!
Ik volg de jouwe ook en ik moet zeggen: petje af hoor!
Je bent een sterke vrouw.
En de IC is verrot hahaha vind ik.
xxx
PS: eet maar lekker veel FA, na de Transplant mag dat niet meer...