If I had only Time.

[gadget][/gadget]

6 reacties:

Anoniem zei

Tranen vanaf hier........
WIJ willen tijd!! Ja, we hebben nog zoveel te doen en nu staat ons leven gewoon s-t-i-l.
FF snotlap pakken.

Liefs,
Hélène.

Anoniem zei

Ik hou van je!!!!!
Keep youre head up...
Kus Loes

Cobi zei

Lieve Monique,
Af en toe lees ik wat berichtjes op CF café, maar bij het lezen nu van jou berichtje en het horen van de muziek heb ook ik een zakdoek nodig!
Wat gun ik je meer tijd, hoop dat er snel longen voor je komen!
En dan al die tijd al in je kippenhok, en dan nog de moed er inhouden, je bent een kanjer en ik wens je al het goeds van de wereld toe.
Groetjes Cobi van www.verrassingstas.nl

Anoniem zei

Wil je "gewoon" effe een knuffel sturen.

Liefs Gertie

Anoniem zei

Jullie zijn allemaal Lief!!

En Cobi ik heb een keer een verassingtas mogen ontvangen! Was erg leuk! Ik sleur die tas dus elke week mee de Supermarkt binnen! Erg leuk!!

Dank je wel allemaal XX Momo

Anoniem zei

Nee jij bent lief! en een ontzettende kanjer! En wij zijn er voor jou! Dikke knuffel...
slaap lekker mop!
(K) boe!