Gooise vrouw!! 12 jan 2009

Een vrouw uit het 'T GOOI snelt gehaast het ziekenhuis in. Ze komt zeer ontdaan de wachtkamer binnen lopen!

Als de GOOISE vrouw aan de beurt is, rent ze de onderzoek kamer binnen, en gaat op een stoel zitten!

ZO Mevrouw, wat scheelt er aan? Vraagt de dokter. "Dokter ik ben door een WESP gestoken. "O" en waar bent u gestoken mevrouw?

"Maar dokter dat kan ik u echt niet vertellen het is ZO genant!!!

Maar mevrouw als u niks verteld, kan ik u niet helpen, zegt de dokter!

"O" dokter ik schaam me zo!! Wees niet bang zei de dokter ik heb een beroepsgeheim!!

"Oke, zei de vrouw!
U verteld het tegen niemand he?
Nee mevrouw!

"Oke..........

Ik ben.........



gestoken......

bij de ALDI!!

6 reacties:

Anoniem zei

die is goed!!!!

Anoniem zei

hahahaha lig in een scheur

lielie zei

HUMORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Anoniem zei

GE-WEL-DIG!

Anoniem zei

Leuk je naam er onder is ook grappig!!

Anoniem zei

Whoeee Mop!
Ik vindt hem wel super grappig:)
' nu ik hem snap tenminste :P'
Cyou Later,
Dikke Kus
Loeske