Weekend Januari 2009

Vrijdag kwam Remke met haar vriendinnen even op bezoek, en voor ik het wist stond ik voor 3 mensen te koken!
Tarly met kip stond op het menu! Vindt het niet zo lekker, maar goed de lol en de gespreken waren leuk!

Vooral het boek met alle ANTWOORDEN!!
We hebben heel wat aan dat boek gevragen!Gelachen en stom verbaast gekeken bij de antwoorden die we kregen!

Vind het zo gezellig mijn huis vol mensen, die mee eten, drinken.
Leven in de brouwerij, heerlijk!
Wat heb ik dat gemist!

Samen nog wat enige borrels gedronken en zo werd het weer tijd, voor de dame's. Ze gingen weer eens naar huis. We knuffelen en kussen wat. En natuurlijke onze heerlijke, Houdoe!

Zo vrijdag was al bijna weer voorbij, maar nog niet helemaal!
"PLOF" Zo op mijn meest heerlijke bank van het westelijk halffront. Tijger snurkend in de hoek.

Zaterdag kwam Loes,op bezoek!
En de fotografe Leonoor, om mij maar weer eens te fotograveren!
Het thema was EMOTIE! Nou dat was zo gepiept!
En wat een lol toch altijd met die Leonoor!!
Naar 158 foto's geschoten te hebben, zijn er toch wel een aantal mooie foto's gemaakt!!

De zaterdag vloog voorbij!
In de avond samen met loes en fles wijn leeg gezopen! Loes 3, en ik 5 glazen. Muziek geluisterd en geproost op alles en nog wat! Toen toch hoppa een beetje dronken in mijn bed, En Loes op de grond!

Loes is zondag ziek opgestaan, en naar huis vertrokken! Ze was echt ziek!

Mijn nichtje Romy van 7jaar, wil een spreekbeurt over Taaislijmziekte gaan vertellen!! Heb wat spulletjes voor Romy bij elkaar gezocht en nu hopen dat ze een goed punt haalt.

Mijn broer Marco kwam even de spulltjes ophalen!

En zo ging ik met Teckeltje Goewie, samen op bezoek bij Sil, was erg gezellig! Wat gaat de tijd toch snel zeg!
We gaan weer richting huis waards.
Even kroelen met mijn hond, eten opruimen, stofzuigen, dweilen.

In mijn ooghoeken zie ik dat Tijger zich aan het verstoppen is onder een deken, net te doen als of hij slaapt en hopen dat ik hem niet weer weg moet brengen!

Maar helaas de tijd is weer aan gebroken, om afscheid van elkaar te nemen!

Met tegen zin loopt Tijger mee naar zijn logeer adres! Strubbelt tegen! Blijft expres langer plassen, ook al komt er niks uit!

Loopt als of hij al weken in de dessert loopt!

1 DING, hij vind het erg! Ik ook, om hem zo te zien! Til hem op, neem mee naar de voordeur. We kletsen wat, en zeg dat ik zo weer thuis ben. We sluiten het af met enige kussen, en Tijger bleef in alle hoop door gaan met kussen!

In de hoop dat ik maar niet weg zou gaan!! Tot volgende weekend Tijger! Zet hem af, en loop gelijk weg! Kijk stiekum door het raam, en zie Tijger staan kijken waar ik ben! Tranen slik ik maar voor de zoveelste keer weg!

3 reacties:

Tamara M. zei

He altijd naar om weer je hondje te moeten achterlaten. Hoop dat die long nou echt een keer komt voor jou!!! Dan kan je je teckeltje weer vasthouden, en hoef je niet meer weg!

xxx

Anoniem zei

Hee lieve mo,

Ik weet hoeveel je van dieren kan houden! Het zijn echt maatjes..en ze kunnen zoveel zeggen met die ogen.
Dikke knuffel van mij!!
Liefs

Laura

Anoniem zei

Volgens mij ben jij vandaag jarig!

Proficiat, het wordt vast een prachtig jaar,

Liefs Gertie