Vandaag is de kleur van ROOD!

17-01-12

Miss V komt op bezoek, ze heeft nieuwe kleren en is in haar nopjes.
Volgends Miss V, is het de dag van ROOD! Ken alleen rood van Borasto...

Ze wil me nog ff zien voor ze het ziekenhuis in gaat. En dat we dan
bij huffels gaan eten. Oke leuk!

Rond half 5 stapt ze binnen, in ROOD en zwart..We gaan aan het tafeltje zitten, kletsen wat af.
Krijg een Whatsapp van Henry...Hij is vrolijk door het weer, en vraagt hoe ik me voel?

Als een blije gup begin ik gelijk terug te typen.
Dat ik een goeie dag heb.
Begin honger te krijgen, en vraag aan Miss V of we gaan eten?!
Nee nog niet, antwoord ze!
Hmmm me maag knort...

Henry stuurt weer iets! Hij besteld een pizza. Tof en ik maar honger hebben...

Miss V maakt zich een beetje zorgen om de opname die ze krijgt.
Ineens zegt ze, en staat Miss V op. En zegt FF Mo ben zo terug! Dacht Huh? Ja tis
vandaag de kleur van ROOD roept ze nog. Ja Marco Borsato vind dat ook.

Even later stapt ze het kippenhok weer binnen.
Jawel met een knal rode sjieke jurk.
Roep gelijk, ECHT NIE!!!

Ja doe die is aan?!
Nee Veron vind dat niks..

Ja wel even passen.
Fuck zooi, hou niet van sjiek.

Heb zelf een leuk jurkje aan met me nieuwe cowboyboots, en vond dat veel leuker.
Maar oke zal de JURK passen, maar kat gelijk terug als het niet lekker zit, doe ik hem niet aan.
En what the fuck waarom moet ik een rooie jurk aan?!

Maar braaf als een hond, hijs ik me in de rode jurk.
Zeg gelijk NEE zit niet lekker en wilde eigenlijk ook helemaal niet die jurk aan.

Heb hem aan, en Miss V zegt (opluchting) Nee is niks, je eigen jurkje is leuker!
WOEHAAAAAAAA zei ik toch. Toch snap ik niet waarom ik die rooie jurk aan moet trekken.

Op een gegeven moment zit Miss V te smsen, vraag met wie ben jij allemaal in de weer?
Probeerde op haar mobiel te kijken, maar ze dook helemaal weg hahahhaha.
En weer stapt ze op...Ik stiefel achter haar aan, en vraag wat ga je nu weer doen?!

Ik moet even wat doen. Ja wat dan? Komt goed. Maar ik vertrouw het niet, dus loop ze achter na.
Ze roept in de gang, heb je even geduld? Vraag hoe lang dan? (wilde gaan eten, had honger) 3 minuten
roept V terug. Hou je dat nog vol? Ja dat gaat me wel lukken.

Zit op de stoel en toch ben ik zenuwachtig...en ineens staat ze voor de deur, vlamt die deur open
en vraagt, ben je er klaar voor? Roep jaaaaaaaaaaa. En wie stapt er in MIJN kippenhok?!

Wie had hier net nog een pizza besteld? Meneer Henry! WOEHAAAAAAAAAAAAAAAA Hij zag er goed uit.
We moeten alle 2 lachen, heeft een bontjas in zijn handen in die moet ik aan.
Henry vraagt of zijn kleren zijn goed gekeurd. Ja wat dacht jij dan. Ziet er altijd goed uit!

Kom zegt hij, we gaan. Maar zo bezorgt dat hij is. Henry wil dat ik mijn zuurstof mee nam.
Maar saturatie was die dag 100% weet ook niet hoe dat kan....
Maar gisteren voelde ik me superwomen! Dus zeg dat ik zonder zuurstof mag.
Nee dat vond ie een beetje eng. Dus op de bel lellen, en de zuster komt binnen, lacht naar ons. En vraag of ze me tankje voor de helft wil vullen. Oke Dat werd geregeld.

Maar WTF HENRY was er gewoon. POTVERDOMME met zijn pizza hahhahahahaha had me mooi voor de gek gehouden.
En hij straalde zo. Was zo mooi om te zien.
En ik flikkerde weer van de leg, omdat ik dat weer zag.

De nurse stapt weer binnen met de tank, en we kunnen vertrekken. Henry legt me uit, dat ik niet moet schrikken
als ik beneden kom. Vraag hoezo dan, is het zo erg? Zijn ogen spreken boekdelen. Tis dus erg. hahhahaha
Dus wij lopen richting de uitgang en ineens FLITS, FLITS, FLITS, FLITS, en nog eens 100x flits.
Ow mijn GOD!! Whatssss happen men?! We werden dus flink op de plaat gelegt en niet zo klein beetje ook.

Miss V flits er ook vrolijk op los. Dacht ben Maxima nie! Maar moest ook erg lachen.
Wij liepen daar met zijn 2e en ineens leken wij wel een beroemdheid.
We belanden buiten, en druk en zie in mijn ooghoeken, Janneke, Marieke Opperhoofd Frits staan kijken.

En schiet in mijn lach, en schaam me te gelijk. En roep dat is voor lul hahhahaha
Dikke vette limo voor de deur. En weer FLITS, FLITS, FLITS, FLITS, het ging maar door hhahhahaha


Miss V had samen met Joella een verassing voor mij geregeld. En hoe! Ja ook wel een beetje voor Henry.
Die is zo lief en zorgzaam voor iedereen. (vooral voor mij)
Dus was blij dat Henry en ik samen van de Limo mochten genieten.
En jawel politie voor, en politie achter met zwaailichten.
We belande in de limo, en weer FLITS, FLITS, FLITS, FLITS

Weer werden we bestoken met de papparazzi...Henry ging gelijk op de lange bank zitten. En die fotograaf zei, ga jij daar dan ook zitten. Ja dat wilde ik graag, maar als ik richting Henry ging, moest ik een beetje bukken. Niet erg..maar mijn jurkje was een beetje kort. Dus je snapt hem wel. Met die foto camara achter op me reet gemikt had ik ook geen zin in. Dus zeg ja, doe ik wel als jij ff niet kijkt.

Dus ik schuif op de bank naast Henry. En alle 2 zaten we te kijken en te genieten. Vooral te genieten...Was zo gaaf!
Zo luxe en zo verwent. Maar dat was niet alles. Nee we mochten gaan eten bij DE HOEFSLAG is een erg luxe tent hahahhaha. Heeft zelfs 1 michelinster. Dus super de luxe en spannend.

We zitten lekker stoer in de limo en we zien champange.

Zullen we? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WOEHAAAAAAAA
Met zijn 2 proosten en drinken, foto's maken en genieten.
En wat ik nou zo leuk vond, was dat ik Henry ook zag genieten.
Dus wij zuipen! We hielden het heel netjes.




Die limo was toch wel echt gaaf. Hij was zo groot dat hij moeite had om weg te komen bij de hoofd ingang bij het UMC...




na een tijdje komen we aan bij DE HOEFSLAG. Lag ook gewoon in Utrecht, maar ach ze hadden rondje omgereden.
Zo leuk!! Voel me ook lekker en vrouwlijk. Dat is lang geleden. Maar deze avond voelde ik me weer ouwe Mo, die de wereld ff wel weer aan kon. Heerlijk gevoel is dat. En dat mag je dan delen met een speciaal persoon.

Oja we kwamen aan he? Daar gaan we nu ook weer verder.
Nou we stappen uit de limo en weer, FLITS FLITS FLITS FLITS.
Voel me net Maxima...ja ben wel nie zo lekker wijf...maar ach die avond kon niet meer stuk.

Erg mooi resteraunt...en we worden binnen gehaald, handjes schudden.
Onze jassen worden opgehangen, en we worden naar onze plaats gebracht.
Het is er groot, maar waar Henry en ik gaan zitten...daar kon niemand meer bij.

We zaten in de chef huppeldepup kamer. Sorry dat ik het zo verwoord. Maar het was zo luxe.

We zaten alleen met zijn tweetjes. Niemand om ons heen. Alleen Henry en ik. We zaten ook bijna in de keuken.
Ze komen vragen wat we willen drinken. Dacht COLAAAAAA, maar jah.
Om daar nou cola te gaan drinken. NEE dat kan niet.

Dus we willen een wijntje! En water. We krijgen 3 gerechten, maar ook 3 bordjes met ijsjes en pure chocolade met bladgoud. Henry heeft mijn toetjes op gegeten. En die zat helemaal vol hhahahahaha

Jeetje ik moet ook nog plassen. Komt een ober onze kamer binnen, en vraag waar de toilette is?!
Volgt u mij maar en dan breng ik je naar de plaspot. We komen en zie een trap. Dacht shit.
Maar voelde superwoman, dus dat komt wel goed. Maar er was ook een trapliftje. Nou eenmaal geplast (heerlijk)

Loop ik naar de hal en staat er jonge dame bij de traplift! Wil je op de traplift gaan zitten?
Ik kijk om, en kijk of ze het tegen mij heeft. En jawel ze heeft het tegen mij.Vraag met een lach, HOEZO?
Nou dan kan u lekker zitten. FUCK, STAAT ER OP ME KOP? CF? Vraag haar weer met een lach, staat er op mijn
hoofd dat ik een longziekte heb? Nou we weten dat u ziek bent, dus u kunt gaan zitten.

Nou dus ik op die stoel. HIAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH en zo was ik weer boven.
Loop bijna tegen een hele grote spiegel
dacht dat ik daar hoor heen kon lopen, was ook zo joekel. Maar NEE riep de jonge dame.
Je moet 1 verder. FJIEUW anders sta je best wel voor lul. Maar ze brengt me naar de heerlijke kamer.

En ineens weer FLITS FLITS FLITS FLITS, de papparazzi was er weer. Nondeju zeg...
Nu staan we er toch wel genoeg op, dachten mijn hersens. We mochten ook nog een kijkje nemen in de keuken.
En natuurlijk de wijn opslag. Allemaal heel mooi. Wat Henry ook zei, was dat het in de keuken heel rustig was.
Alles liep op rolletjes. Geen gevloek, gewoon netjes werken.

Trouwens Miss V en Joella hebben mij verrast en Henry ook.

Maar alles is wel mogelijk gemaakt door AKTIE 112
Aardige mannen, ze moeten alleen niet zoveel foto's maken.
Maar hartelijk dank AKTIE 112 zonder jullie was het nooit zover gekomen.
Ja dat moet erbij. Ze deden zoveel.


Het einde breekt aan. We krijgen onze jassen weer aan.Ineens staat de eigenaar van DE HOEFSLAG achter mij.
Henry geeft hem de hand en ik volg na. We zeggen dat we erg verwent zijn en erg lekker gegeten hebben.
We maken een klein praatje, en natuurlijk weer FLITS FLITS FLITS. Houd echt niet op!!

We gaan naar buiten...OOOHHHHH FUCK KOUD! En geen limo?! WHAT?! Geen limo? NEE! De Limo was weg.
Maar er stond een dikke BMW, nou voor de verandering, kwamen de FLITERS weer om onze oren vliegen.
Zelf in de auto bleef meneer foto's schieten. NU IS HET GENOEG!! Op de achtergrond hoor ik ACDC met Thunderstruck.

En moppel dat het liedje eigenlijk KEI hard aan moet. En ja hoor, in de BMW werd het even flink Rocken!!
Loei hard en Henry drumde en speelde gitaar, zong mee die ging uit zijn stekker! hahhahaha
En zo kwamen we weer aan bij het UMC. En kwam er een einde van een hele vette avond, vol verwennerij en genieten.
Maar we zijn er nog niet. De FLITSERS zijn nog niet klaar. We zijn bij de hoofduitgang. We stappen uit.

En weer de camara op me toeter. FLITS FLITS FLITS FLITS en nog is FLITS. Nou is het genoeg he?!
Henry zei, nu is het klaar. En ze hielden op. Ja nog 1 dan???? Nee he? Nou nog 1 voor Miss V.
Henry en ik lopen naar het kippenhok, en we genieten nog lekker na. Wat een avontuur en wat een avond.

Dank je wel lieve Miss V, Joella, en AKTIE 112 en ook Henry.

Heb niet kunnen slapen die nacht.
Was zo opgefokt door de adrenaline, dat ik pas om 6uur in de ochtend in slaap viel.

Dat zijn nou momenten sparen!
Heb geen geld nodig, geef mij maar mooie momenten.
Die pakken ze mij nooit meer af!

Liefs Just Momo XX






9 reacties:

Veronica zei

Zo zo , je hebt wel een heel mooi gedetailleerd verslag gemaakt.
Verheug me op de foto's want er zullen ongetwijfeld prachtige plaatjes bij zitten.
Geniet na en ga dit weekend maar shoppen om vervanging voor het rode jurkje te zoeken.
Enjoy pretty girl.
Liefs, Veronica

Henry zei

I was caught
In the middle of a railroad track
I looked round
And I knew there was no turning back
My mind raced
And I thought what could I do

Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns
Tore me apart
You've been - thunderstruck

MO !! Het was super :-)... thanx xx

jetkempen zei

Wat een avond pffffffff. Die zul je zeker nooit meer vergeten. Geweldig dat er mensen zijn die dat allemaal kunnen realiseren voor kanjers zoals jij.
Geniet lekker na.
Groetjes Jet

Anoniem zei

Ook wij vonden het super.
En zie je nu wel dat we je blog lezen.

Gr De Flitser flits,flits, flits

112actie.nl

Anoniem zei

super dat je het zo fijn hebt gehad dat was de bedoeling. was zo leuk om te weten wat er ging gebeuren, bij jouw op bezoek te zijn afgelopen zaterdag en jij maar shoppen voorals henry woensdag komt. hihi je had eens moeten weten.

love you. xxx joella

moetie zei

Ja Monique
geef mijn mooie monenten
je schrijf het zo mooi ,
die dag vergeet jij nooit meer
ik moeder van Monique
wil miss V en Joella ,
ook bedanken wat jullie voor haar hebben gedaan ,
met een dikke knuffel ,
en monique een hele dikke kus van je moetie pa Tijger

Koen zei

Wat een superverslag, Mo! Nogmaals het is je meer dan gegund. Je schrijft echt leuk, je kan zo ergens als columnist aan de slag ;-) Geef mij maar mooie momenten, dat is mooi. Ik hoop dat er nog heel veel volgen.

Liefs, Koen

Alida zei

Meis, wat een waanzinnig avontuur heb jij beleefd.
En wat gedetailleerd beschreven.

Nog nooit gehoord van die stichting, maar daar zouden er meer van moeten zijn.

En wat gaat er gebeuren met al die foto's?
Of was het alleen maar flitsen en nog eens flitsen?

Ik gun je dit zo.
Even weer gek doen.
Even weer Mo zoals Mo hoort te zijn.

Iets om nooit meer te vergeten.

Vandaag maar gebruiken om bij te tanken na een slapeloze nacht.

Dikke kus van Alida

Anoniem zei

Hoi Momo,

weer een mooi verhaal van een prachtige avond! Ben benieuwd naar de foto's. Hartstikke mooi dat stichting 112 dat met miss V en haar hulpjes heeft geregeld voor je.
mooi om dit als 'afscheid' van je kippenhok II te zien.

heel goeie tijd nu in je eigenste huisje met Tijger!

groeten bob