Te gezellig!


Heeej! Heej! Wil een dagticket hebben voor de auto, maar hoe werkt dat?
Loop wel ff mee! Samen lopen we naar het parkeerplaats.

Stiekem kijk ik naar Henry.
Vind het fijn dat hij er is.
En heb gelijk weer lol om de limo, als ik naar Henry kijk.

Maar wij staan bij die betaalautomaat.
FF lezen?! EUhmmm chippas er in. Op de blauwe knop drukken.
En tjakkaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben een dagkaart.
Ha! Samen snappen we het wel.

Pleuren het kaartje in zijn auto en lopen naar mijn huisje.
Henry zegt iets, en ik luister erg goed...
en terwijl het begint door te dringen...flikker bijna in mijn gedachte over het idee heen!

Het gaat weer gezellig worden. Henry heeft zijn gitaar mee genomen. Erg gezellig.
En ik had belooft dat om te koken. Griekse Scampie's heel het weekend was ik er al mee bezig.
Boodschappen doen, en ons mam zei 'je bent alleen maar voor maandag aan het kopen?!

Ja tuurlijk moet wel indruk achter laten! hahahha heb al tijden niet meer gekookt.
Dus was zo aan het boodschappen doen, wilde niks vergeten.
Alles kwam 10x voorbij in me hersenpan! Moetie en ik sjoppen wat af bij AH XL

Staan we ergens, schiet ineens KNOFLOOK door me kop! Verdomme en dat is een grote winkel.
Knoflook gevonden. Zo hebben we de AH wel 10 keer gehad, denk nog wel meer.
Alle winkels af gebelt voor Black Tyger Scampie's. GEEN 1. FUCK zeg.

Heb ik alles, maar geen BIG garnalen.
Google viswinkels Tillywood.

Jaaa komen er een aantal aan.
Viswinkel Anita...die ken ik nog.

In mijn betere tijden en veel deed koken..Kocht ik vaak bij Anita.
Ze heeft lekkere grote krabben poten. HEERLIJK. En ook leuk is, toen wandelde ik veel met Tijger
en als we samen langs de viswinkel Anita liepen...

En de vader van Anita zag ons....
Dan werd er altijd geroepen, EEJ WANNEER KOMDE MEEJ DIE ZWABBER SCHOONMAKEN?!
En kreeg altijd voor Tijger een zakje met vers gesneden haring.

Ja speciaal voor Tijger!
Tijger had dan voor de grap daar vakantie werk...
Omdat ie laag bij de grond is, kon hij de vloer goed schoon maken. Hahahahha Dit was ff een flash back.

En bel Anita op. En vraag of ze van die grote joekels heeft?!
En ja, gelukkig die heeft ze. Dus als een speer naar Anita. We hebben elkaar lang niet meer gezien.
Was leuk om elkaar weer te zien. Ook de vader weer gegroet en die vroeg gelijk naar Tijger.

Op naar huis met m'n zwarte BIG joekels van garnalen.

We gaan weer verder met Henry! We hebben het gezellig.
Op 1 of andere manier tovert Henry altijd mijn CF weg.
Weet niet welke spreuk hij gebruikt...

Maar hij flikt het steeds weer. Thanx lieve Henry. Zijn gitaar komt van pas. En das zo heerlijk.
M'n huisje met muziek....Tijger die maar naar Henry bleef kijken, (((((kwispelen)))))
We gaan samen nog boodschappen doen. Maar je had toch al zoveel?! Ja das waar.
Maar geen turks brood. Dus wij naar het turks winkeltje en naar de bakker.

Henry heeft zin iets lekkers. Boodschappen gedaan, en op naar huis.
We wilde ook nog de stad in maar, we hadden het zo gezellig en vonden het fijn om thuis te zijn.
Dus bleven we lekker thuis.

En wat geweldig een vent op de bank, en ik lekker koken! Wat heb IK dat gemist. En niet zomaar een vent.
Dus voel me in me nopjes...Zo had een laag mascara op me wimpers gekalkt. Maar als je uien gaat snijden.
Je snapt hem...dus mijn ogen werden zwart. Fuck dacht ik, ben dadelijk net een pandabeer.

Doe net of er niks aan de hand is, duik mijn badkamer binnen, en maak het onder m'n panda ogen schoon.
Ha Henry heeft niks gezien. Hhahaha Ja blijf wel een vrouw natuurlijk. Ben vrolijk en voel me lekker.
Henry is ook lekker vrolijk en lief. Terwijl ik aan het koken ben, komt ineens meneer de keuken binnen.

Wat ruikt het lekker. Scheurt een stuk van het turks brood en hoppa in de pan en zo in zijn giegel.
Kijk das nou leuk! Vraag of het lekker smaakt?! Volgends mij wel, want er werden steeds stukjes van het brood gescheurd en zo weer in de pan en Henry maar smullen.

Van binnen geniet ik intens.
Zo leuk...Lekker koken, je goed voelen, gitaar muziek in je huis en Henry die uit de pan mee vreet. Heerlijk.
We dekken samen de tafel.
We schuiven aan tafel en zet de pan met Scampie's op tafel. Wijntje erbij en genieten.

Henry smult er van, en ik ook. We kletsen wat en hebben ook lol. We gaan film kijken...en lachen!
Het eten was lekker. hahahah het afwassen breekt aan. Hahhahahahah dat is lachen!

Henry propt een olijf gewoon door het afwas putje. Hahahahahah lag in een deuk.
Afwassen met Feta, in plaats van afwasmiddel. Ja dat deden we goed.

Avond breekt aan...
Henry krijgt de slappe lach.
We zaten naar een film te kijken, maar ik snapte er geen flikker van.

Henry had lol voor 10
Dus aktie is reaktie, ik had lol voor 20...Probeer de film te volgen, maar snap het niet.
En ineens stopt de film en begint opnieuw..en zo gek dat we zijn, wij blijven gewoon kijken.

Als of er niks aan de hand was...maar nu snapte ik hem. En weer stopt de film op het zelfde moment.
We zijn het zat en knallen Avatar in de DVD.
Dat blijft een mooie film, we hebben het gezellig, we lachen en hebben lol.

Ook dit was weer een mooie momenten, MOMENT! Dank je wel lieve Henry!

Just Momo XX

5 reacties:

Veronica zei

En zo tover je ook bij mij een glimlach op mijn gezicht.
Fijn dat je zo kunt genieten. Soms kan een goed gevoel redelijk simpel zijn; Oost West ; Thuis Best. Geniet er van..........zo vaak als je maar kunt.......en sla al die mooie momenten op je harde schijf op voor de betere flash back momenten. Quality Time ; Vrouw :-).
Als ik weer mobiel ben zou ik ook graag die garnalen proeven en een poging doen om je ook zo aan het lachen te maken.............weet dat het anders is.........maar kan ook best gezellig zijn. Neem ik wel een bakvorm mee voor het toetje.
Greetz, Veronica

Monique zei

Gaat je niet lukken schat! Hahaha Greetzz

Veronica zei

TTTTTTTTTTTTttssssssssss wie niet waagt die niet wint.........kan toch proberen???? Heb ik in ieder geval die lekkere garnalen in mijn mik zitten LOL.
Maar dan moet je me wel een kans geven.

Monique zei

nope! x

Alida zei

Nou, zo te lezen vermaak jij je prima.
Vooral zo doorgaan.
Dikke kus van Alida