Van de wachtlijst!!

Just MoMo XX

13 reacties:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Henry zei

Ik vind je een kanjer ...... dikke dikke knuf en kus x

Anoniem zei

Henry....je bent een lieverd!!! xx Latifa

Anoniem zei

Lieve schat,
Velen noemen je kanjer. Heb je daar iets aan? Het is cliche en onpersoonlijk. Jij weet dat je toch een keuze hebt. Stoppen of doorgaan en tegen de biergaai vechten. Heel moeilijk. Ik wens je wijsheid toe boven alsmaar vechten.

Monique zei

Beste anoniem,

Wat wil je me eigelijk zeggen?
Snap het niet zo goed wat je bedoelt.

Groetjes MoMo

Henry zei

Ik ook niet ......

Anoniem zei

Het is inderdaad your life... maar wat een ingrijpend en moedig besluit.
Liefs Riet (van CF-cafe)

Anoniem zei

lijkt me een moeilijke keuze, waarom heb je hiervoor gekozen?

Monique zei

Waarom deze keuze? Ik vind het wel goed zo. Ben zo ook tevreden. En sterf ik, dan sterf ik als een gelukkig mens!! Groetjes Momo

Ad zei

Hoi Momo,

Even controleren
Heb je heerlijk geeeten (hou het netjes) van je Sushi!
Was H. blij met je originele sjaal!
Niet geschrokken van je telefoon!
Kortom genoten en gelukkig geweest dit weekend!

Ja toch, dan heb je de goede keuze gemaakt, lieverd.

Dikke kus Ad

*traantje* deze stond op mijn afscheidslijstje.

Alida zei

Gaat je foto straks ook verdwijnen van deze site? Dat zal wennen zijn.
Ik was zo gewend dat jij gezellig naast mij stond in dit rijtje.

Lieve Mo, LEEF en pak wat je pakken kan. Je hebt genoeg in ziekenhuizen gelegen.

Dikke kus van Alida

Koen zei

Beloofd is beloofd, ben je blog aan het doorlezen en met plezier (niet alls vandaag hoor). Heb het je gisteren ook al gezegd, petje af voor je besluit. Je bent een dapper mens. Your life!

zwanie zei

Mijn man heeft ook het besluit genomen om geen longtransplantatie te ondergaan hij zou opgenomen worden voor de test op het laatste moment heeft hij het afgezegt.Ik vond het moeilijk maar respecteer zijn keus. Hij wil gewoon thuis zijn bij ons en genieten van de kinderen en kleinkinderen.Hij zei ook de woorden het is goed zo ik zie wel hoelang ik hier nog mag blijven.zwanie