Touch It (Remix)

Deze MOET er op! DE andere kant van Mo, WOEHAAAAAAAAAAAA!!!! Liefs xx

5 reacties:

Anoniem zei

bijzonder clippie hoor!

grtz

bob

Evelyne zei

Hoi MoMo,

Ook al ken je me niet en ik jou ook niet, (alleen van je blog en 'hoor' Joella wel eens over je..) ik wilde je eigenlijk heel graag even verschrikkelijk veel sterkte wensen! Ik vind dat je een ontzettend dappere keuze gemaakt hebt en ik snap (voor zover dat kan als je niet in hetzelfde schuitje zit) het helemaal! Ik heb echt zoveel respect voor al die jaren dat je maar gewacht hebt en er zo vaak longen afgekeurd zijn. Is echt onmenselijk.. Hoop dat je je nu nog een tijd goed mag voelen zodat je nog leuke dingen kan doen! Nou wilde je eigenlijk al een tijd een berichtje sturen want ondanks dat ik je niet ken denk ik vaak aan je dus bij deze.. Veel sterkte!

Liefs Evelyne (evelientje van cfcafe)

Anoniem zei

Hey Evelientje,

Dank je wel voor je lieve woorden.
Ik volg gewoon me hart, altijd al gedaan. Vaak me kop mee gestoten, maar ook vaak de mooiste ding in mee gemaakt! Liefs Momo XX

Anoniem zei

Hey Monique, wil gewoon even laten weten dat ik je een hele dappere en krachtige vrouw vind. Persoonlijk ken ik je niet maar je strijdlust heb ik enorm respect voor. Wat ik begrijp uit de reacties van anderen, heb je een moeilijk besluit genomen. Wat kan ik zeggen, respect respect voor jou. Je hart volgen terwijl je hoofd misschien iets anders zegt. De keuze die je maakt in het leven, maak je voor jezelf.
Heel veel sterkte en moed van mij.
Liefs Rianne van Es

Henry zei

De andere kant van MO ???
De achterkant wellicht hahahhaha lol