WAAAAAAAAAAAH in de ((((WAR)))))

Nou ik met mijn grote bek, IK WIL VAN DE INTERNATIONAAL!!!!

Nu kan mag ik er van af, en durf ik heb niet, want een ontzettende lafaard ben ik zeg.

Wat is er aan de hand, er is overleg geweest met Groningen en Utrecht,
en ze begrijpen dat het beter met mij gaat, en ze snappen dat mijn reet weer op de plee van Tilburg hoort. G

Dus dat kan, alleen had Mo een idee. Wat is je idee, nou kijk zelf dacht ik om me dus wel stabiel mogelijk te houden, de weekende naar huis en door de week's in het ziekenhuis, en dan langzaam op bouwen om naar huis te gaan.

Maar dat kan niet, nee ze willen mij naar huis sturen! WAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Dat klinkt eng!!!!! Lijkt wel fucking horror hahahaha.

Mag ook geen weekendje logeren om het te proberen, want dan ben ik mijn positie kwijt van Internationaal, en nu ineens komt het dichtbij, zit me broek vol poep

Das toch ook stom, waar is die stoere IK nou gebleven zeg?! (G*&VERD$#ME)
Dus ben er nog niet uit! Dat was ik gisteren nog wel.

En mijn lieve ouders zijn al heel de middag me huisje al klaar aan stomen, mijn tuin blinkt hahhahah Tijger kwispelt. En dan durft IK het ineens niet wat een lafaard. Heb tot Donderdag bedenk tijd.

Hou jullie op de hoogte! Liefs MoMo XX tot later.

9 reacties:

Ad zei

GO MO GO !!

Kunnen ze eindelijk dat kippenhok luchten :-)
Zo lang je stabiel bent hou je het zeker maanden en maanden vol. Kan je beter thuis zitten. Zal ook wel zwaar zijn, maar je kan altijd terug. Wel op tijd naar je arts bellen, hé. Je blijft toch wel 'gewoon' HU?
Heel veel sterkte met je keuze. Hihi, als je morgenochtend een brainwave krijgt, komt ie misschien wel van mij vandaan vanaf de 2e.

Liefs Ad

Tamara M. zei

Wat een lastige keus zeg!!
Ontzettend enge beslissing, maarrr wel genieten hoor als je weer thuis bent!! En mocht het slechter gaan weer, kun je meteen het zk weer bellen.

Hoop dat je voor jou goede keuze, waar je vrede mee hebt, kunt maken lieverd.

liefs Tamara

Claudia Huijzen zei

Hoi Mo,
wat super lastig... en eng!
Volg je gevoel.
Greets Claudia

Astrid zei

Hoi Monique,

Alleen jij weet hoe je je voelt. Wat je beslissing ook is het is voor jou de juiste.

Sterkte met je beslissing!!!!!

Groetjes van Astrid

jootje zei

oooh wat eng,
ik denk dat ik dan maar zou blijven....
suc6 met je keuze!

Niels1301 zei

Kan me voorstellen dat het een enge keuze is om te maken.

In ieder geval sterkt met het maken van de keuze.

Groeten Niels

Ydnas zei

Jeetje wat moeilijk zeg!! Sterkte met het nemen van je beslissing, en zoals Claudia zei, volg je gevoel!!
Liefs van Sandy

Mell! zei

Volg je hartje meid,
Je kunt het lieverd!

Hou vol, en geniet..
Hoe moeilijk het ook is.

Veel liefs, Melanie

Marjan zei

Ik wilde je even succes wensen met deze moeilijke beslissing!

x Marjan