TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hallo allemaal.


Even een kreet van TJAKKAAAAAAAAAA, is leuker om het zo te brengen.

IK GA NAAR HUIS!

Dus vanaf Donderdag sta ik niet meer Internationaal,
maar wel HU.

Aan komend weekend mag ik het gaan proberen, en zo gaan we dan langzaam afbouwen
tot ik helemaal thuis ben.

Aanstaande Vrijdag richting Tillywood woehoe! En me handen jeuken al.
Zal rustig aan doen en vooral even weer moeten wennen aan het thuis zijn,
en ga er zeker van genieten.

Ga mijn Teckeltje Goewie weer verwennen.
Heerlijk weer in mijn eigen bed. Dat zal lekker aan voelen.

En als de longen echt voor mij bestemt zijn, komen ze toch.


Liefs MoMo XX Tot Later.

7 reacties:

Ad zei

Goede keuze Monique.
Heel veel plezier thuis dit weekend.
XXX Ad

Alida zei

Fijn dat het ziekenhuis mee wil werken. Eerst even weekend naar huis en als dat goed gaat...
NAAR HUIS EN DAAR WACHTEN OP DE LONGEN!!

Heb jij ook een brief gehad van het UMCG of je mee wil doen aan ex vivo long perfusie?

Geniet van je eigen huis, je heerlijke tekkel en je eigen bed en bank enz.

Maar hou je rustig, want je bent natuurlijk flink verzwakt!!

Niels1301 zei

Spannend dat je weer richting huis mag en kan. Geniet er van en sterkte!

Groeten Niels

Anoniem zei

hoi Mo

wat spannend is dat! Het is wel heel dapper hoor! Ik vind je een bikkel.

succes vast in je weekend en vooral ook daarna!

xxx
bob

Anoniem zei

hoi Momo

Hoop dat je een leuk weekendje hebt! is wel heel spannend lijkt mij om na zo een tijd in je eentje te zijn!
Maar er denken veel mensen aan je en er zijn vast ook mensen die je helpen. En Tijger is er ook nog.

ben benieuwd naar het volgende blogje!

xxx
bob

Anoniem zei

Ja meid.
Ben blij dat je naar huis kunt. Inderdaad de longen die voor jou bestemd zijn komen ook als je thuis bent hoor. Nu kun je tenminste nog een beetje genieten van je leven. Lekker bij je famielie en je mopke.
Geniet er van.
Groetjes jet

Sam zei

Heel veel plezier thuis!
Ik duim dat het goed gaat en nog harder dat via de hu ook gewoon longen snel jouw kant op komen. Maar dan wel lekker als je thuis bent!

Gr Sam