Fossiel

Hallo allemaal,

Ja ik leef nog woehoe, en morgen ook want dan word ik maar liefst 38 lente's oud!

En jong dat me nog voel hahhahh zit hier in mijn kippesuite, alla Utrecht. En vermaak me nog steeds en soms ook niet. Dacht laat toch maar eens weer is iets horen.

Ja soms heb je er ff geen zin meer in.
Maar zal proberen vaker iets te laten horen.

Maar dat zeg ik wel eens meer en dan komt er toch niks van. Dus geen garantie.
FF naar Djuna: super dat je Vrijdag naar huis mag. Maak er iets van.

Zelf al 15 weken internationaal, ooit lopen ze m'n hok binnen, en roepen "JA GOEWIE" Longen! Misschien wel morgen....

19 reacties:

Anoniem zei

Dat zou toch een super verjaardagscadeau zijn, nieuwe longen, ik hoop echt voor je dat ze snel komen!
Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

Cash en Els zei

Dag Monique,
Fijn om weer wat van je te kunnen lezen, ik kan me voorstellen dat je er niet altijd zin en/of puf in hebt om te bloggen.
Morgen jarig, alvast een hele fijne dag gewenst!!

Lieve groet, Els

Anoniem zei

Ik heb op mijn 38e verjaardag een betere rug gekregen, dus een prima verjaardag voor een operatie.
Zou toch een te gek verjaardags kado zijn.
Maak er iets moois van morgen en ik duim voor het ultieme kado.
Erna

Belly1958 zei

Hé Monique,
Wat leuk weer van je te lezen. Alvast gefeliciteerd voor morgen. Gossie, wat duurt het toch achterlijk lang dat jij moet wachten, BAH!

Ik zou het leuk vinden vaker wat van je te lezen, maar kan me levendig voorstellen dat je daar af en toe helemaal geen zin in hebt. Dus doe vooral wat goed is voor jou.
sterkte weer
Elly

Stephanie zei

Een hele fijne verjaardag gewenst! Geniet van je dag en wij blijven verder duimen dat die longen er snel aankomen!

Marcia zei

Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop het zo voor je. Je wacht nu al zo lang.
Volgend jaar op je verjaardag zul je dansen en springen en liedjes zingen! Hopelijk kun je gauw beginnen met oefenen!

MissPiggy zei

Heeey lieve Momo!

Yessss weer een blog van Monique!

Ik vind jou zo ontzettend sterk!
Echt, jij plukt de dag in jouw kippenhok, dat is bewonderenswaardig!

Ik duim dat deze 15 weken HUI je morgen de longen brengen waar we allemaal zo op hopen.
En je staat natuurlijk ook al heel lang HU, het zou best eens kunnen dat er gewoon Nederlandse longetjes aankomen binnenkort!

Ondertussen: eet lekker veeel sushi en scampi's!

x!

Ad zei

Hey dappere Monique,

Hardstikke leuk weer wat van je te lezen. Kan me voorstellen dat je daar niet altijd fut en zin voor hebt. Als het goed is hebben de zusters mijn kaart al gebracht. Een mooier geschenk zijn natuurlijk schone roze longetjes. Ik blijf duimen, wanneer ze komen weet ik niet, maar ze komen altijd onverwacht!

Fijne dag morgen.

Dikke kus Ad

jootje zei

Alvast een fijne dag morgen!
En hopelijk krijg jij het mooiste cadeau dat er is...

veel liefs

Terpie zei

Hey lievelieve Mo,
Je weet het gaat helemaal goedkomen met je. Neem het maar van die Gooier aan.
Kom je niet persoonlijk feliciteren ivm onbestendig gevoel in lijf en leden.
Superdag gewenst jong bloempje en tot horens.
Maarten

Saskiaxxx zei

Ik ben nog steeds aan het duimen voor je Mo!

Liefs Saskiaxxx(L)

Veronica zei

Joewie, feessie!!!
Kom morgen eind van de middag met Yvonne jouw kant op. Deze bijzondere dag kunnen we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. En dan maar hopen dat als je bent bijgekomen van alle feestvreugde die mooie nieuwe longen je in Groningen opwachten!!
Tot morgen.
Liefs, Veronica

Anoniem zei

gefeliciteerd met je verjaardag en het zou een ontzettend mooi kado zijn die nieuwe longen.
wens je ondanks alles toch een fijne en gezellige dag.


groetjes patricia en sjaak

Anoniem zei

Ik gok op 11 februari. Waarom? Zomaar.
Je zou een weddenschap kunnen organiseren wat de datum wordt. Inleg 1 euro p.p. Als de volgers van Djuna jou ook oppikken, loopt dat leuk op.
Opbrengst natuurlijk naar NCFS.
Fijne verjaardag
Florijn

Anoniem zei

Gefeliciteerd Monique! Ik duim nog steeds dagelijks dat je dat ene cadeau krijgt waar je al zo lang op wacht!

XXX Kim, Jan en Balou

Gypsy zei

Ik hoorde idd van Judith, Tamara en Co. dat je jarig was, dus bij deze: Heel erg hartelijk gefeliciteerd! :D

Xx
Meisje met't eskimo-bloed van die dag in't ziekenhuis ;)
(nichtje van Judith en Tamara)
Jess

Alida zei

Leuk, je hebt weer de moed gevonden om een blog te schrijven.
Je verjaardag ligt inmiddels achter je.
Nu weer leven bij de dag.
Met een grimas op je snuit proberen er wat van te maken.

Trouwens, welke laarzen ga je opeten als het in maart nog niet zover is dat je thuis bent?

Maak er maar een foto van en dreig elke dag: jullie gaan eraan met huid en haar!!!

dikke knuffel van Alida

jetkempen zei

Gefeliciteerd heb ik al via hyves. Maar doe het hier ook nog eens.
Volgend jaar kom ik koffir drinken op je verjaardag wel met gebak.
We duimen echt allemaal voor jou dat de longen snel komen. Konden we maar toveren. Maar ik mis mijn stokje.
Komt goed.
Liefs Jet

Anoniem zei

Hey, geen idee hoe het is om in jouw schoenen te staan, als ik dat zo hoor over je longen klinkt pittig.

Ikzelf werk voor healingrooms en we maken af en toe bijzondere dingen mee (betreft bovennatuurlijk herstel). Misschien de moeite waard om het eens te onderzoeken/een kans te geven. Het kost niets, want het heeft geen doel om winst te maken.

ik weet niet waar je woont maar healingrooms zit over heel Nederland. Zie http://www.healingrooms.nl.

Ik kan me voorstellen dat je moe bent van dingen proberen. Kijk maar wat je aankan. In iedergeval veel sterkte en hoop dat je die longtransplantatie spoedig zal krijgen.