Eindelijk

Hoog Urgent Internationaal!!

23 reacties:

Alida zei

Dus nu net als Djuna op HUI.
Nu maar hopen dat de longen voor jullie beiden snel komen.
Dikke kus van Alida

Rianne zei

jeej, we duimen voor je!
op naar je nieuwe longen :)

liefs Rianne en Marcel

MissPiggy zei

Inderdaad eindelijk, girl!!!
Zullen we morgennacht afspreken?
Jij om half 1 s nachts, ik een uurtje later, zoiets?

Dikke kus!

Terpie zei

Nou daar is ie dan, gelukkig.
Sterkte he en snel aan de beurt.
Liefs,
Maart

jootje zei

Nou laat ze maar komen hoor de longen...
het wachten duurt al lang genoegt zo!

Anoniem zei

Yesssss WOEHOEEEEEEEEEE!!!!
Inderdaad eindelijk mop,
nu heel snel die long, en dan genieten van Meneer Goewie:)
Love you! kus Boe

Anoniem zei

Ik zag je op tv (kreeg de link even door van iemand) Ik had idd je blogs al een tijdje gemist. Ik hoop dat er snel nieuwe longen voor je komen, zodat je zelf eens je uitzicht kunt bepalen !Veel sterkte meid ! Groet van Martina (moeder van 2 CFers)

Anoniem zei

Hey Momo, wat goed zeg, ik hoop dat je nu heel snel een oproep gaat krijgen, heel veel sterkte, je wacht al zo lang!!
Liefs van Sandy (Ydnas CFcafe)

Anoniem zei

eindelijk
nu maar hopen dat het heel vlug gaat gebeuren
we duimen en denken aan je
sterkte op 26

groetjes patricia sjaak

Astrid zei

Ook ik duim hard voor je dat die longen (je krijgt er toch 2 in Groningen??) nu heel snel komen.

Groetjes van Astrid
Was goed je nu eens in lijvende leven te zien op tv.

Mell! zei

SUPER goed nieuws meid!
Eindelijk, inderdaad..

Hoop écht dat je snel aan de beurd bent, je verdiend het zo!

Liefs, Melanie

Anoniem zei

ik duim ook mee.
Ik hoop dat het nu toch sneller gaat.
Groetjes Jet

Yehudith zei

Nou, eindelijk. Dat is toch ook wel echt nodig, afgaande op je filmpje. Dikke knuffel en hopelijk komen die longen Heel Heel Snel!!

Xx, Judith

Saskiaxxx zei

Jippie, ben echt blij voor je meid!
Ik duim voor je, voor een nieuw setje longen! Veel liefs Saskia!

Alida zei

Goedemorgen lieve Monique.
Heb je een beetje geslapen?
Eigenlijk weet ik niks te zeggen, maar wilde je gewoon even laten weten dat ik aan je denk.

Dikke knuffel van Alida

Laura zei

Kijk, zo moet het!!! En nu hopen dat de longen snel komen!!!

Elly zei

Je bericht over HUI is alweer een week geleden. Hoop dat je het volhoudt allemaal... Ik zag ook je TV-opname voor de wereldomroep.
Er gaat nu via CF-cafe veel aandacht naar MissPiggy (dat gun ik haar van harte) maar daarom dacht ik: nu maar even aan Monique laten merken dat ik/we ook zeker, wis en waarachtig aan haar denken.
Elly (CF-er)

Veronica zei

HUI klint zo gezellig, maar ik ga toch voor die periode na de trans en revalidatie.
Zal dan ook aan mijn conditie moeten gaan werken want we krijgen het dan heel druk.
Maar eerst gaat de kurk knallen!!!
Hoop dat jouw setje er snel komt.
Vertrouw op je toekomst.
Liefs, Veronica

Anoniem zei

Hey lieverd, hoe gaat het met je?
Was echt blij toen ik het goede nieuws hoorde dat je HUI staat!!
Mooi mooi mooi!
Hopelijk tot snel!
Dikke x Kaatje

Anoniem zei

Hey Kanjer,

Hier ff een krabbeltje van mij. Hoop deze week nog goed nieuws van je te horen hoor.

Sterkte en tot snel
Dikke Knuffel
Gerwin

Debbie zei

Hoi Monique,
Ik zag via Djuna's blog dat jullie in de Linda staan. Vandaag gekocht, mooi artikel en een mooi maar ook droevig verhaal wat je verteld hebt. Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen en hoop dat die longen heel snel komen!!
Groetjes, Debbie (Vierdaagse-voor-FOK)

Cash en Els zei

Dag Monique,

Ik kom even bij je aanwippen. Ik wil je laten weten dat ik veel aan je denk. Ik hoop dat het nieuwe jaar je snel een paar mooie longen mogen geven.
Hou vol hoor!

LIeve groet, Els

Anoniem zei

Monique, ik hoop dat je deze blog zelf nog leest, maar ik wil je gewoon even sterkte wensen met het lange lange wachten. Hou vol! Liefs Omnia.