Phil Collins- Against all odds

6 reacties:

Ad zei

Against all odds.
Tjaa .. ik begrijp het. Kan wel, maar je gaat het toch redden. Bij mij zeiden ze hetzelfde, heb toch gewonnen van de kansberekening. Vraag maar na op de afdeling. Zag je net stralend in je Kippenhok II, deed een looptestje met zuster M. achter me aanrennend.

Hou vol lieverd.
Kus Ad

Laura zei

Hee lieve meid,

Ik stuur je een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-xxx- Laura (en Ralf )

Anoniem zei

Ha Moniqueske!
Kom op he!? Komen je snel weer een knuffel brengen!!!!
Dikke x Kaatje

Anoniem zei

Mooi schat! Lisa song... Hou je sterk xx

Mell! zei

Hej lieve doorzetster!

Wat fijn dat je weer terug bent op je weblog! Zoals ik al had verwacht zijn er veel mensen die je hebben gemist. Weet wat ik je gezegd heb hé?

Hou vol, je bent een echte kanjer!
Liefs

Melanie

Astrid zei

Hoi Monique,

Even een berichtje om je te laten weten dat ik aan je denk!!

Groetjes van Astrid