Eigenwijsheid.

26 Feb 2008 - Monique, je word op de HU wachtlijst gezet het gaat nu niet goed, en het lijkt ons verstandiger om je op de H.U lijst te zetten.
Met schrik zat ik te luisteren wat er allemaal verteld werd, en wat mijn familie aan de Arts vroegen.
Mijn jongste broer vroeg toen, hoe lang denken jullie dat ze zo nog kan leven? Zonder twijfel vertelde ze metteen, zoals het nu gaat,
verwachten wij 3 maanden!

3 Maanden dacht ik, WHAT THE FUCK IS DIT MEN?!!!!!!
Mijn jongste broer vertelden toen tegen mij, echt niet 3 maanden. Jij bent zo sterk, jij bent er verlopig nog wel!

Met een aantal oproepen inmiddels verder.

Anno 2009 16 Sept 2009 - zit ik bij mijn arts, en vraag hem, vind jij mij nu eigenlijk nog wel H.U?
Eigenlijk niet, gezien wat je allemaal weer kan en doet, vind ik dat je het goed doet. Begin te stralen, en weet niet wat ik moet zeggen. Het voelt voor mij als of ik de EUROPACUP heb gewonnen.. Na 20 maanden hard werken, janken, stampen, lol maken en vooral eigenwijs zijn, heeft het mij gebracht waar ik nu ben! Ik ben HU VRIJ!!!

Juliie vragen nu, ben je blij?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HEEL BLIJ!

Betekent dus dat het mij juist beter gaat.

Niet iedereen reageert zo, maar ik ben er trots op.
Blijf wel de gewone wachtlijst staan, en blijf streng onder controlle.
Bij mij komt nu ook pas het besef...

Toch 20 maanden voor jan met de cocosnoot gelegen.
Maar in die 20 maanden heeft mij dus nu gebracht waar ik nu ben.
En met veel shit, maar ook heeeel veel mooie momenten.
En die mooie ga ik er nu weer aan plakken.
En veel ook WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Dus eigenwijs zijn is soms ook wijs!

18 reacties:

Anoniem zei

HEEL WIJS!
Ik ben trots op je mop!
je hebt het zover geschopt, en dan mag je zeer zeker heel blij zijn!
20 maanden in je kippenhok heeft je nu zover gebracht dat je even vrij kan zijn. even geen spanningen.
Zoals ik al zei: ik ben SUPER trots op je! gefeliciteerd schat, met deze toch wel overwinning voor jezelf!
Dikke kus,
love joe
Loes

Laura zei

En ik ben heeeeeeel blij met je mee!! Goed joh! Betekend dus ook dat je niet continu in het kippenhok hoeft te blijven? Of blijft dat zo ?
Je hebt het super gedaan en je doet het nog steeds super!! Go girl!!

XXX Laura

Unknown zei

Ik heb echt veel respect voor je! Wauw wat een kracht en doorzettingsvermogen. Fijn dat het weer wat beter gaat. Geniet ervan en ooit komen die longen er wel!

xx Gwen

Mell! zei

Heey Kanjer!

Kijk, dat kan niemand jou meer afpakken.. moet je kijken hoe je dat hebt gefixt! Wouw, je mag zeker trots zijn op jezelf. Ik ben dat ook zeker op jou!

Eigenwijsheid hoef inderdaad niet altijd negatief te zijn. Dat heb jij jezelf en de artsen maar wel eventjes bewezen!

Dikke kuss, Melanie!

Remke zei

Poes ben trots op je!
we gaan snel even een mojito pakken:D
love u(K)

Tamara M. zei

Ik ben blij voor je meis! Ook al duurt het nu langer voor je nieuwe long hebt, toch ben ik blij voor je, en trots dat je het zover heb kunnen schoppen! Weer helemaal terug van de HU lijst!! Je hebt ze bewezne dan het ook anders kan!!

liefs Tamara

Veronica zei

Tja..............wel lastig om hier gepaste reactie op te schrijven. In ieder geval.............Carpe Diem en geniet.............dat is een heel goed voornemen.
Tja....waar eigenwijs al niet goed voor kan zijn.
Maak er iets moois van en doe vooral zo veel mogelijke leuke en bijzondere dingen want daar kan je zo van genieten.
Groetjes,
Veronica

Anoniem zei

Nou ja zeg, ik val bij jou van de ene in de andere verbazing. Supergoed nieuws want dat betekend dat het vrij goed met je gaat.
Nu kun je misschien wat relaxter op je nieuwe long(en) wachten. En behalve wachten misschien ook af en toe een beetje uit de band springen. Je hebt zo hard geknokt, dit moet goed gaan komen.
Dikke knuff Gertie

Anoniem zei

Hoi
Wat lekker eigenwijs al niet voor goeds voor je kan doen he.
eigenwijs + cf = dus goed voor je.
Ik ga ook maar flink eigenwijs zijn denk ik.
Ben blij dat je lekker thuis bent en zo goed gaat.
groetjes en liefs manon

Cash en Els zei

Jouw eigen wijsheid heeft je gebracht waar je nu bent, geweldig!!

Geniet er van en blijf vooral eigenwijs ;-))

Groetjes, Els

Anoniem zei

hoi hoi
ik ben heel blij voor je dat het zoveel beter met je gaat!
je hebt er heel wat voor over moeten hebben om hier te komen.
ik blijf duimen dat er snel nieuwe longen voor je komen, zodat er een nieuwe wereld voor je open gaat.
liefs irma

Astrid zei

Hoi Monique,

Je bent nu een poosje thuis. Ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat??

gr. Astrid

Anoniem zei

Sun shine, je doet weer je naam eer aan
de zon blijft schijnen voor je
door je eeuwige optimisme, lef, door zettings vermogen en kracht, ben je weer een stapje verder gekomen
diep, diep respect voor je
een viendin om trots op te kunnen zijn
een te gekke meid met "ballen"

knuf uut twente

tuinman

Anoniem zei

Sun shine, je doet weer je naam eer aan
de zon blijft schijnen voor je
door je eeuwige optimisme, lef, door zettings vermogen en kracht, ben je weer een stapje verder gekomen
diep, diep respect voor je
een viendin om trots op te kunnen zijn
een te gekke meid met "ballen"

knuf uut twente

tuinman

Anoniem zei

Hoi Monique,

Ik hou veel je blog bij en mag altijd graag je verhalen lezen.

Jammer dat je al een tijdje niet hebt geschreven ben eiegenlijk heel benieuwd hoe het met je is.

Je kent me niet maar toch...
Liefs Priscilla

Anoniem zei

hallo monique,hoe is het meid,laat wat van je horen mag graag je verhalen lezen je hebt het zo zwaar en toch schrijf je zo luchtig over de dingen knap hoor.

Yvontjuhh zei

eej meid, je blogt nooit meer *kijkt sip* ik lees je verhalen altijd met veel plezier en nu mis ik ze best wel.. of gaat et zo goed met je dat je er geen tijd meer voor hebt hihi.. kussss Yvontjuhh

Alida zei

Lieve Apie,
Is het niet de hoogste tijd om hier weer eens wat op te schrijven?
Juist nu je weer 3 weken in het UMZU ligt.
Vertel eens wat je meemaakt.
Liefs Alida