Ontslag! 26-08-09

Hallo daar ben ik weer, sorry voor het lange wachten.
Maar had er even geen zin meer in, en alles blijft het zelfde, dus ja wat moet je dan vermelden.

Maar nu heb ik nieuws!

Vandaag begin ik maar weer eens met paaldansen,(kuren dus) en volgende week vrijdag 4September ga ik naar huis!!

Ja, jullie lezen het goed, ik ga naar huis.

Naar ander half jaar hard werken, zwoegen om alles goed en stabiel te blijven en wachtend op een long, word je ontslagen en ga je naar huis zonder long.

Dus mijn droom is helemaal door de war. Heb altijd gedacht, dat ik pas mijn kippenhok zou verlaten als ik een nieuwe long zou krijgen. Maar ik ga nu al naar huis, maar dan zonder long! Ik blijf wel HU, maar je hoeft niet meer in het ziekenhuis te blijven wachten. Dus op naar huis.

En toch is dat raar, 17 maanden lang heb ik op F1 gelegen, in een kamer die ik omgetoverd had tot, mijn KIPPENHOK!! En ook al ging elk weekend naar huis, maar als ik terug naar het hok ging baalde ik soms erg veel, maar het gaf mijn ook een veilig gevoel en bracht mij rust.

En nu ga volgende week afscheid nemen van mijn kippenhokkie.( Ik ga janken denk ik) hahahaha stom maar dat is echt. Kan moeilijk afscheid nemen van dingen. En ja, F1!! Die hebben mij er zo door heen geholpen, die weten alles van mij, mijn tranen, mijn streken, mijn gezeur, het lachen, mijn muziek, tomaten gevecht, vaseline op de klinken smeren, het dekbeddenkar aan de Artsenkamer deur vast binden, overgooien met sondevoedingzakken, voetballen met dozen, en zo schoppen dat er niks meer van over is!! F1 kent mij. Ik zal ze missen en voor heel F1, BEDANKT voor alles. Ben nog niet weg, dus misschien smeer ik alles nog wel vol met vaseline. Let op!!! WOEHAAAAAAAAAAAAAAAA!!


Wel is er een nieuwe start, de verdere behandelingen gaan door in het UMC in Utrecht, krijg de eerst volgende keer een kuur lig ik dus in het UMC! Verders nu hopen dat ik goed stabiel blijf, en hopen dat die long nu toch snel komt!


Voor al de mensen die mij gesteund hebben in het ziekenhuis, dank je wel, de kids van de Basisschool De Stappen met Juf Elly dank je wel. En ook Stichting Fok erg bedankt, dank zij deze Stichting is een opname in een ziekenhuis een stuk aangenamer!
En ook jullie bedankt voor alle leuke, en lieve reaktie's.Dank je wel Bjorn de Haan, voor het lenen van de WII.

Ik mag nu zelf de WII door geven. Wie wil?

En nu blijf ik nog maar even braaf kuren, en straks thuis verder bloggen!
Dus wel blijven lezen.

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik ga weer samen wonen met mijn TECKELTJE GOEWIE!!!

11 reacties:

Esther zei

Heerlijk dat je naar huis kan. Toch kan ik je gevoelens ook wel vorostellen. het gaat anders dan je had gedacht. We hopen met je mee dat nu toch snel een nieuwe long voor je gaat komen.
Heel veel plezier als je naar huis gaat (en ook sterkte met het afscheid nemen)

Groetjes Esther
(mama van Ruben met CF)

Mell! zei

Heey kanjer!

Ja wat moet ik hier nou op zeggen; Het blijft vervelend, dat je droom anders loopt dan verwacht. Maar aan de andere kant is het (vind ik) super goed nieuws dat je lekker naar huis mag! Neem rustig afscheid van iedereen en alles.. Dan kan je snel weer genieten van je teckeltje Goewie!! Dat heeft naar mijn weten wel erg lang geduurd vind je niet?!

Zet hem op, en ik zal aan je blijven denken meid..

Liefs, Melanie!

Yehudith zei

Zal je zien, zit je thuis, wordt je gelijk opgeroepen! Kijken naar het water tot het kookt heet dat...

Sterkte en ik blijf duimen!

Liefs,
Judith

Alida zei

Lieve apie, Ik heb al op je Hyves gereageerd, maar ik weet hoe fijn je het vindt dat mensen een reactie achterlaten op jou geschreven belevenissen.

Naar huis, naar Tijger, maar zonder die broodnodige long.

Maar ik denk en hoop dat je nauwelijks thuis bent als je telefoon gaat.
Monique we heebn een superlong voor je. En dan gaat het ook echt gebeuren.

Ik gun het je zo lieverd.

Veronica zei

Hoi Monique,
Tja............vreemd eigenlijk..............oost west thuis best..........maar dan toch die veiligheid van het kippenhok missen.
Sluit me aan bij de vorige schrijvers........die long moet gewoon snel komen zodat je dan echt lekker onbezorgd thuis kan wonen met die worst op pootjes......oeps sorry, leuke hond!! Suc6 Veronica

Unknown zei

Geweldig dat je eindelijk weer naar huis kan.. Alleen het is natuurlijk wel dubbel, want het liefst zou je met nieuwe longen naar huis gaan natuurlijk! Maar ik denk dat het thuis toch wel fijner is.. Ik baal altijd verschrikkelijk als ik opgenomen moet echt niet normaal! Jij heb het daar echt superlang volgehouden dat zou ik je echt niet nadoen. Veel sterkte en we hopen op snel nieuwe longen!!

Groetjes Gwen

Anoniem zei

Hej mop,
ik zal toch even een reactie achterlaten op je blog.

tsja.. naar huis, zonder die long!
das raar, 18 maanden in het zkh wachten, en dan ineens naar huis...
maar ik weet zeker dat het je gaat lukken. en ik duim en hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat gebeuren, op naar de oproep!!!
ondertussen blijven wij je natuurlijk net zo hard steunen als altijd.
laat het op je afkomen, en probeer er van te genieten dat je nu weer lekker thuis bent met meneer goewie! het komt goed hommel...
tot vrijdag!
kuskus
Loes..(je)

Anoniem zei

hoi hoi,

heerlijk dat je naar huis mag en daar verder mag wachten op een nieuwe long.
ik ga heel hard voor je duimen dat dit nu echt heel snel gaat gebeuren!
ik kan me voorstellen dat het ook een dubbel gevoel geeft om je kippenhok te gaan verlaten, maar als je eenmaal thuis bent, ben je vast zo weer gewend. geniet er maar lekker van!! dan vliegt de tijd...
liefs irma

Cash en Els zei

Ha Monique, ik vind het geweldig voor je dat je nu lekker thuis bent. Betekent toch ook dat ze je stabiel genoeg vinden en dat is natuurlijk super.
Thuis wachten gaat denk ik toch wat soepeler, ik hoop echt dat het nu snel gaat gebeuren.

Heel veel plezier samen met je hondje ,

Hartelijke groet, Els Abspoel

Anoniem zei

Hoi Monique,
Wat duurt wachten toch lang he? Misschien wel prettiger in je eigen huis met je eigen hondje, maar ook een erg onzeker gevoel lijkt mij. Heb je een veel voorkomende bloedgroep waardoor het allemaal zo lang duurt? Ik wens je wederom heel veel sterkte. (lullig, maar wat moet ik anders zeggen).
Liefs, Omnia.

Bjorn zei

Hey weet je al wie de wii krijgt :P En voor de rest maak je niet te druk, thuis komt ook wel weer goed. Je hebt je nu al overal doorheen geslagen dus deze stap kom je ook wel overheen..

Kus Bjorm