Smsje van Annelie

Vandaag om half 5 uur (((Tulelut))) (((Tulelut))) een smsje Annelie. Annelie staat ook op de wachtlijst voor nieuwe longen! Maar goed ik lees het smsje.

Hey lieverd, je moet ff op youtube het liedje van sweet goodbayes van Krezip opzoeken! En dan denken dat ik dat voor je zing! X

Nou schrik van de titel, maar loop naar mijn FOKLAPTOP en zoek sweet goodbayes op, koptelefoon aan mijn oren. O'nee ik deed eerst de deur van mijn kamer dicht, en toen ging ik zitten, zet de koptelefoon op mijn bol. Deur dicht omdat mijn gevoel zei, DAT WORD JANKEN GOEWIE!!!!

Zoek Youtube op en jawel daar verschijnt Krezip ons Tilburgs trots die er helaas mee zijn gestop!

Kijk aandachtig en luister! Mijn waterlanders komen met alle kracht uit me ogen. Tis net of de brandweer is uit gerukt!

Wat een tekst en dan te bedenken dat Annelie dat tegen mij zingt, ik voel haar angst net zo als ik mijn angsten heb! Ik voel haar ommacht, net zo als ik dat heb!
Ik voel haar kracht, net zo als ik die heb. En toch ondanks wij allemaal heel stoer doen, blijven wij allemaal mensen en gaat het niet in onze koude kleren zitten!

Ik was eigenlijk even lam geslagen door het liedje!

Stuur Annelie een smsje terug.

Ben er even stil. K zing het naar je terug. We komen er wel schat! Jij ook honny. Is ons nummer. K hou van je! We komen er wel! XX

Benieuwd naar het liedje? Komt ie..

Voor Annelie

[gadget] [/gadget]

Kan niet slapen, want alles verandert
Je wilt niets achterlaten.
Kan niet ademen want te veel dingen gaan steeds weer mis in je leven.

Tranen in je ogen.
Lief afscheid.
Ik weet hoe je je nu voelt.
Dromen verliezen waar je om bent gaan geven.
Ik weet wat je nu nodig hebt
Je moet naar huis komen zodat ik je stevig vast kan houden.
Krijg je de nacht door
Ik zal je de nacht door krijgen.

Word wakker, de zon schijnt, ga uit bed, in het licht.
Schiet op we zullen niet vergeten dat er veel liefde is om vast te houden.

Tranen in je ogen.
Lief afscheid.
Ik weet hoe je je nu voelt
Dromen waar je om bent gaan geven verliezend
Ik weet wat je nu nodig hebt
Je moet naar huis komen zodat ik je stevig vast kan houden.
Krijg je de nacht door

Alles waar ik van hou tussen ons, zal ons de nacht door krijgen.
Alle dingen die we verloren hebben, zal ons leren
De goede dingen in het leven te zien.
Alle plaatsen waar we heen geweest zijn.
De mensen waar we mee te maken hebben
Alle liefde die we gegeven hebben.

Blaas de tranen uit onze ogen.
Lief afscheid.
Ik weet hoe je je nu voelt
Dromen waar je om bent gaan geven verliezend
Ik weet wat je nu nodig hebt
Je moet naar huis komen zodat ik je stevig vast kan houden.
Ik weet hoe je je nu voelt
Dromen waar je om bent gaan geven verliezend
Ik weet wat je nu nodig hebt
Je moet naar huis komen zodat ik je stevig vast kan houden.
Ik weet hoe je je nu voelt.

4 reacties:

lielie zei

Dank je schat!!

(L)(L)(L)

En maar goed dat ik het niet live voor je gezongen heb, want o jee dat hadden je oren nie overleefd!!!

HOU VAN JE !!

Tamara M. zei

Zo;n mooi nummer!! Ik draai het grijs sinds ik het heb gehoor op hun concert!!! Superjammer dat ze gestopt zijn:(!!

xxx op je (mozz)bolletje

Anoniem zei

hey monique,
ik zit nu in oostenrijk en het heeft lekker gesneeuwd vandaag.
Kunnen jullie de lente ook eff hierheen sturen.
Ik moest aan je denken morgen is weer een spannende datum.
Vooral omdat oproepen meestal in mijn vakantie plaats vinden.
Ik hoop dat we snel weer eens kunnen afspreken en ik hoop dat alles ok met je is.
liefs manon

Anoniem zei

Hallo Monique
JIj wil al langer weten wie er allemaal mee leest. Daarom reageer ik een keer. Het is een heel speciaal nummer zet.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben José Huijben ik ben de moeder van Sacha Oomen. Sacha is 15 jaar en zij staat nu een jaar op de wachtlijst voor een hart-long transplantatie. Om meer te weten wat er allemaal in iemand omgaat die op de wachtlijst staat lees ik mee. Sacha heeft van geboorte af eenhart afwijking en moet daarom een transplantatie. Het valt niet mee dat wachten en af en toe krijg ik van jouw verhaal weer energie.
als je ons verhaal wilt lezen:
kijk dan om www.mijnleeuwenhart.nl met inlog: sacha en wachtwoord 5august. Hou de moed er in dan doen wij dat ook, heel veel sterkte.
groetjes José Huijben