Logeren!!

Nou eindelijk na 1 jaar lang elkaar elke dag gezien te hebben, veel mee gemaakt hebben samen..Is het er dan toch van gekomen, hij mag komen logeren!! WOEHOEEE

WIE DAN!! Nou hij is best leuk, heel slank, heeft alleen geen haar, maar heeft ontzettende grote voeten!

We zatten ook vaak met elkaar in de knoop in de afgelopen jaar, maar toch kwam ie steeds weer blij naast mij staan! Terwijl ik hem vaak heb vervloekt, maar deze verschijning bleef altijD aardig. En nu na een jaar intesief contact met elkaar te blijven behouden.

Zei ik "oke, je mag een keer in het weekend komen logeren! En zo gebeurde het gister dat ik een logé in het weekend heb! Tijger vond en vind hem maar niks, hij vind dat ie te grote voeten heeft!

Heeft ie ook! Als we samen heel intiem in de toilete staan is het ook echt Skin to Skin, Almost.. Ik heb mijn kleren nog aan, maar we zijn behoorlijk aan het voetje vrijen, want ik kan er bijna niet tussen, Maar als we dan eenmaal in de toilete staan en ik kan dan zitten is het wel fijn!!

Ff lekker plassen en mijn ogen vallen dan toch weer op die zak! Blijf het raar vinden dat ik nou met die ZAK in mijn toilet staat! En dat geval in mijn huis heb rond lopen!

We hebben ook vaak ruzie, ik vind hem irritant, houd mij aan het lijntje!

Over wie heb jij het Monique?

Mijn Infuuspaal natuurlijk!! Mijn paal die al een jaar in het kippenhok staat en woont, is nu aan het logeren bij mij...In mijn huis! Blijft het een raar geval vinden..

9 reacties:

lielie zei

whahhahaa maf wijf, ik heb ook altijd ruzie met die dingen!
ik ben er alleen niet zo hecht mee als jij dat bent!
whahahah!

lufjoe (L)(L)(L)
lielie

Anoniem zei

zoals ik uit een eerder verhaal begreep, ben je al getraind in paaldansen, dus waar hebben we het over. Veel plezier in je eigen huis.

Anoniem zei

Haha je bent echt een lekker wijf he! zoals je het weer schrijft,
me boterhammetje zat achter in me strotje...
Ik hoop dat ik toch echt heel snel thuis ben want ik begin je nu toch wel te missen!!!!
Heb je de afgelopen weken zoveel gezien, kan niet meer zonder je schat:P:P
Hou van je
(L)(L)(K)(L)(L)
Loeske

Alida zei

Hey Apie.
Bedoel je nummer 2?

Is Tijger inmiddels gewend aan de loge?
Tja, het valt voor dat beestje ook niet mee hoor. Ziet hij je alleen in het weekend, moet hij de tijd nog delen met meneer grotepote!

Straks even met z'n drietjes naar buiten, effe in de zon.
Kan Tijger lekker graven in de tuin!

Knuf van Alida

Laura zei

Hee hee,

Hihi toen ik de eerste zinnen las dacht ik al ... volgens mij gaat dit over dat lekkere ding die ook zoveel noten op zijn zang heeft wanneer het niet loopt zoals hij dat zou willen ;-).

Echt weer een super leuk stukje!! Succes met dat grote lekkere ding bij je in huis. Trouwens , ik wilde je nog uitnodigen voor mijn jaardag! Volgende week zondag! Dus mocht je tijd, zin en fut hebben en mocht dat lukken met die paal , let me know, dan kan ik ronald de opdracht geven om je even op te halen.

Kisses Laura

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Sorry moeder van Monique. Het was als grapje bedoeld, vanwege een eerder verhaal. Het spijt mij dat het verkeerd is overgekomen. Was zeker niet mijn bedoeling hoor. Ik vind het juist hartstikke fijn dat ze het weekend naar huis mag. Ook Monique sorry dat het verkeerd is overgekomen. Zal het voortaan bij het lezen houden.

Anoniem zei

Anoniem

Geen Sorry, is nergens voor nodig!

Blijven lezen en reageren!!

Is altijd leuk, maar wel zo leuk met je naam.

Groetjes Monique

Anoniem zei

Ik mis je blogs......:(
hahahahaaha kussssssssssss
Loesjeeee