Ja een kak moment!

Ja ik kak in!

Schrijf zelfs geen blogs!
Nou das niet alle Monique. Vind het verdomme lang wachten en ben het ook kots beu!! Wil naar huis en kan nie naar huis!

Wil een gewoon leven en ik heb geen normaal leven! Ben het zat! Heb al genoeg rondjes in deze mallemolen mogen draaien! Wil een andere molen. Nee braaf blijven zitten!

JA ben het braaf zijn ook zo zat!!
Moet er niet aan denken dat ik zo nog een jaar zo zou moeten zitten! Nou nee dank je wel!

Ben je kwaad Monique?
JAAAAAAA!!!


Ben het wachten zat!
Ja weet dat het nog lang zal duren!

Jullie hebben makkelijk lullen.

8 reacties:

Anoniem zei

Heel logisch dat je het zat bent... Ik weet geen woorden om je op te beuren, maar weet dat ik aan je denk en met je meeleef...

Ik duim heel hard voor je, dat er snel nieuwe longen mogen zijn!!

Marianne

Anoniem zei

Ik heb ook cf en ben 30, maar ik wil geen nieuwe longen.
Dit leven was mijn leven...goed en klaar.

Anoniem zei

Ja Anoniem

Das een goeie!!

Zo heb ik lang rond gelopen met die gedachten, maar wil toch graag een nieuwe leven! Maar hoe gek het ook klinkt, ik begrijp jou wel! This is my life!! Ja kan zeggen dat ik dan trots op je ben!! Maak er iets van! Liefs Monique

Anoniem zei

Hee meid,
Ik kan niets anders doen dan je een dikke knuffel te sturen. ( en er natuurlijk maandag een heeeeeeeel gezellige avond van maken!)

Dikke kus

Alida zei

Hey dear Monkey,
heb op Hyves ook al op je Blog gereageert, maar een extra hart onder de riem kan op dit moment even geen kwaad.

Lieve meis, kan me je boosheid en frustratie zo goed voorstellen.
En maar wachten...
Al zo lang!

Weet geen zinnig woord te zeggen.

Maar asjeblieft, geef de moed niet op!

Liefs Alida

Remke zei

lieve poes,
Ik kan idd makkelijk lullen met lieve en opbeurende woorden maar daar zit je nu echt niet op te wachten denk ik zo!

Ik hou van je wat er ook gebeurd.. al bel je me schreeuwend op of scheld je me verrot ik snap je toch wel! want het is gewoon fucked up!

Zou toch graag met je gaan knallen mop! ik ben ervoor je ookal ben ik nu in een ander wereldje.. kom je daar alsjeblieft samen met mij knallen?
love you poes

lielie zei

Wakoewakoe.
Ik hou van je , en baal met je mee!
Hou heel veel van je!
dikke kus!!! (L)(L)(L)

Anoniem zei

Hallo Monique,
Ik lees al heel lang de blogs op deze site en vooral jouw verhalen trekken steeds mijn aandacht. Je blijft ondanks alles positief en haalt steeds weer streken uit. Dat maakt dat ik heel veel bewondering voor je heb. Zo jong en zo ziek en dan toch zo'n humor en zo ondeugend. Hou vol meissie.