Mijn F16




Vandaag werd mijn F16 gekeurd!
Om de 3 maanden word er gekeken, of er alles goed gaat met je beademingskap.

Onder tussen heb ik er al toch 2925.6 uur mee rond gevlogen.
22 mei 2008, heb ik de F16 aan geschaft, met de nodige moeite!
Maar al snel ging het vliegen goed!

Vandaag werd dus mijn F16 weer gekeurd, hij is goed gekeurd, de druk is wel verhoogd van 21 naar 23!

Dus ik zei, dan wil ik ook een nieuwe F16. Dus heb een JSF aan geschaft. Verwacht dat ik wel met een(((((((((((geluidsbarriƩre))))))))))))))
voorbij knal!

Wat is een JSF? Een "Joint strike Fighter" natuurlijk!!

Kan ook zijn, dat ik vanavond gewoon dwars door mijn mattras heen pleur!
We zullen zien.

Dus hoor je een, (((((((((((((((((SSSSJJJJuuuufffffffbbOEmmmm))))))))))))))))))))))
dan weet je wie het is.


Voor nu de ballen!!

1 reacties:

Anoniem zei

Volgens mij staat JSF in jouw geval voor Jouw Super Future!!!!!!!!!!!!!!1
Toch.....................

Enjoy