Deze maand (sept) 4jaar op de wachtlijst


Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie?
Hier weer eens een blog van mij.

Niet dat ik veel te melden heb, maar ach laat maar weer iets van me horen. Het afgelopen jaar gaat niet van zelf, begin er een beetje (boel)de balen van te krijgen.
Deze maand sta ik al weer 4 jaar op de wachtlijst: :-(

Maar gelukkig mag ik sinds Mei, elk weekend naar huis.
Tot nu toe zijn mijn weekendjes volgeboekt, en erg gezellig en vermoeiend.
Maar ze houden mij wel op de been. Ook mijn lieve Moetie houd mij sterk en natuurlijk mijn lieve 4 voeter Tijger. Mis wel de wandelingen samen met hem.

Maar hij komt niks te kort, mijn paps laat hem veel uit. Door de week's logeert Tijger bij Moetie en paps. Hij word erg verwent, hij word zelfs een beetje dik. haha

Maar ik wil ook via deze weg een speciale vriend bedanken, omdat hij er niet alleen voor me is,maar mij ook aan het lachen maakt. En gitaar spelen wat hij kan WOEHAAA!

Ook ff stil te staan bij Marjolein,zet hem op in je strijd! Duim voor je! Heb ook een muntje in de wensput gegooid voor jou.

En mensen word AUB DONOR er kunnen zoveel mensen mee geholpen worden.
op www.jaofnee.nl kan je makkelijk aangeven wat je wilt!
link naar ja of nee site
Alle goeds voor iedereen.

Liefs MoMo XX

17 reacties:

Petra zei

Hou je taai Monique!! Ik vroeg me al af hoe het met je ging, ik reageer niet vaak, maar las wel altijd je berichtjes. Veeel sterkte en blijven hopen op dat nieuwe setje. Liefs, Petra

Veronica zei

Lieve Mo Mo,
Jij hebt altijd iets te melden, want al doe je iedereen de groeten is het fijn om dat via een blog te lezen.
Ik ga echt proberen snel bij je langs te komen. Misschien kunnen we weer een thema avond organiseren met lekker eten en ff bij kletsen.
Keep the gitar man playing wil ik adviseren. Liefs, Veronica

Tamara M. zei

Hey lieverd, 4 jaar het is haast te gek voor woorden! Iedere dag denk ik aan je, en hopelijk komen die longen eraan!! (misschien moeten we ze even een reminder sturen dat jij op ze zit te wachten?;)

Hou je sterk meis.

liefs Tamara

jootje zei

Lieve Monique,

4jr, het is met recht een grof schandaal! En hoe sterk moet jij zijn????
Heel veel respect!!!
En wat fijn dat je zo geniet van je overvolle liefdevolle weekendjes waardoor jij de saaie ziekenhuis week weer weet te overleven.
veel liefs

Claudia Huijzen zei

Hoi Monique,
alweer 4 jaar, wat een tijd zeg!
In ieder geval fijn om een berichtje van je te lezen,
en ik wens je heel veel sterkte!
En natuurlijk blijf ik voor je hopen dat die longen heel heel snel gaan komen.
Groetjes Claudia

Astrid zei

Hoi Monique,
Knap hoor zoals je je door deze jaren heen slaat. Natuurlijk baal je, je wilt je normale leven weer oppakken. Kan dan alleen maar zeggen: duim, duim dat ze nu eindelijk eens komen die longen waardoor je op de duur weer kan zingen en dansen.

Ydnas zei

Hoi Monique, wat fijn om weer iets van je te lezen, kan me voorstellen dat je er goed van baalt, al 4 jaar op de wachtlijst, niet normaal! Ik wens je het allerbeste toe en vooral een nieuw setje mooie longen, heel snel!
Liefs van Sandy

Ad zei

Hoi Monique,

Leuk dat je weer een berichtje post. Niet voor te stellen al bijna 4 jaar op de wachtlijst. Positieve is wel dat je het al die tijd vol hebt gehouden. Duim voor je dat ze echt binnenkort gaan komen. En tot die tijd, blijf genieten van je weekendjes weg.
Heel veel sterkte en liefs, Ad

Elly zei

Hoi Monique,
zeker leuk om weer eens iets van je te lezen, hoewel de inhoud niet is om blij van te worden: 4 jaar, veeeeeel te lang natuurlijk, belachelijk lang eigenlijk.
Ik vind het ongelooflijk moedig van je dat je het nog volhoudt.

Veel sterkte
Elly

Alida zei

Wat leuk om weer eens iets van jou te lezen. Het was lange tijd zo stil. natuurlijk rijgen de dagen zich aaneen in je kippenhok zonder dat er wat bijzonders gebeurt.
Jij staat 4 maanden langer op de wachtlijst dan ik.
Voor beiden is het wachten een helse strijd die je niemand toewenst.
Ik ben dan gelukkig nog thuis en kom met scootmobiel elke dag even buiten.
Jij ligt/zit daar maar in je kippenhok.
Ik geef je maar een dikke knuffel in de hoop dat voor jou en mij die oproep snel komt!!

Liefs Alida

Michel zei

Hallo Monique,
ik kijk vaak op je blog en vind het leuk dat je weer even wat blogt. Kl*te dat het zo lang moet duren voor je. Maar het wachten zal ooit een keer beloond worden en dan ben je al dat wachten heel snel vergeten. neem dat van mij aan, ik heb het meegemaakt. Je hebt er nu natuurlijk helemaal geen reet aan maar ik wil je alleen even laten weten dat ik aan je denk en met je meeleef.
Groetjes Michel

Anoniem zei

Monique we blijven duimen hoor.
Geniet van je weekenden thuis.
Die longen komen er hoor. Maar zet door. Je doet het goed. Jullie zijn allemaal strijders en kanjers. Diep respect voor jou en alle anderen wat op longen of wat voor orgaan dan ook moeten wachten.
Hoop dat er genoeg dooren zullen bijkomen want die zijn hard nodig.
Groetjes Jet

Anoniem zei

Blijf roeien!!
Die boot moet hoe dan ook naar de overkant, en er is nog 1 persoon die dat kan doen.
Hoe moeilijk het ook is, ik weet dat je dat kunt!
Probeer te genieten van de kleine dingen om je heen, ik weet dat je dat doet. Love you
xxx

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Bart zei

Hey Momo,
Onzettend goed om weer een berichtje van je te lezen. Zat bijna te denken dat je misschien al aan je reis op je kameel naar hier was begonnen, haha! Regelmatig denk ik aan je en hoe het met je gaat. Leef nog steeds met je mee, ook al zit ik zo'n 10.000 kilometers verder...
Hoe vol en heb vertrouwen! Ik blijf dagelijks voor je bidden. Ook hoop ik in december een tijdje te krijgen, dan zal ik zomaar in je kippenhok binnen lopen, bezoekers uur of niet, ze passen zich daar maar aan ;).
Hier gaan de werkzaamheden allemaal erg goed en voel me bevoorrecht dat ik dit hier mag doen.
Veel liefs uit Zuid Afrika!
Bart

Erika zei

Ik zag je gisteren in Hart van Nederland. Die rapportage hakte er wel even in (ik voelde me op dat moment juist even heel 'zielig' door een verkoudheid maar heb mezelf daarna snel een schop onder de kont gegeven)! Heel ontroerend, hoe speciaal alledaagse dingen zoals koken en wandelen worden. Ik hoop dat de inhoud van je tas je heeeeeel snel geluk mag gaan brengen en dat je snel weer ten volle mag gaan genieten van het leven en je kookkunsten! Hou vol!

Groetjes, Erika (cf-er)

carmelita zei

Hallo Monique,

Al een tijdje lees ik af en toe jouw blogjes.( Ik voel me weleens een soort van voyeur hoor). Ik kom hier terecht via Alida.
Gisteravond zag ik je op tv en ik zei tegen mijn man: Hé op haar blogs heb ik weleens gelezen.
Door jouw blogs heen lees ik dat je een krachtige vrouw bent met een enorme dosis humor en doorzettingsvermogen. Ik heb diepe respect voor je.
Ik duim voor jou en al die anderen dat er deze week veel meer donoren zich gaan aanmelden.
Heel veel sterkte weer deze week in het ziekenhuis en ook voor jou duim ik voor dat lang verwachte telefoontje.

Hartelijke groeten,
Carmelita.